Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Sekretarz Gminy Stara Biała
XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęSzczegóły
stanowisko Sekretarz Gminy Stara Biała
miejsce pracy Urząd Gminy Stara Biała, Biała ul. Jana Kazimierza 1
termin składania ofert
miejsce składania ofert Urząd Gminy Stara Biała, Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, Kancelaria pok. nr 22
Treść
Wójt Gminy Stara Biała informuje o wolnym kierowniczym stanowisku urzędniczym oraz ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Stara Biała, Biała ul. Jana Kazimierza 1,
09-411 Biała, pow. płocki, woj. mazowieckie
Wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy Stara Biała
Liczba etatu - 1 etat
Wymiar etatu - cały etat
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw Publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
6) brak przynależności do partii politycznej,
7) nieposzlakowana opinia,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
9) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
10) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej w szczególności:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
- z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej” (Dz.U. z 2016 r. poz. 283),
- z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz.67 ze zm.).
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań,
2) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
3) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych,
4) umiejętność podejmowania decyzji,
5) umiejętność praktycznego stosowania przepisów,
6) umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
7) umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,
8) predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność
skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność,
obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura
osobista,
9) dyspozycyjność,
10) bardzo dobra organizacja czasu pracy,
11) znajomość struktury urzędu oraz specyfiki gminy,
12) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności:
1) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań w Urzędzie,
2) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników,
3) nadzorowanie przestrzegania zasad zawartych w instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt,
4) nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i przepływem informacji między poszczególnymi stanowiskami pracy,
5) nadzorowanie, koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków,
6) nadzór nad przebiegiem okresowych ocen pracowników samorządowych,
7) opracowywanie przepisów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji) oraz zmian tych dokumentów
8) prowadzenie kontroli wewnętrznej,
9) nadzorowanie wykonywania zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
10) nadzorowanie wykonywania zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych,
11) wykonywanie zadań Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych i realizacji obowiązków wynikających z ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 742),
12) nadzorowanie czynności związanych z organizacją i przeprowadzeniem wyborów do Sejmu, Senatu, Prezydenta, Parlamentu Europejskiego, referendum, organów
samorządowych oraz ławników,
13) przyjmowanie oświadczenia woli spadkodawcy,
14) nadzorowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji Rady Gminy,
15) kompletowanie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych,
16) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego,
17) nadzorowanie zakupu prasy, książek, programów komputerowych i innych materiałów służących do zwiększenia wiedzy i kompetencji pracowników,
18) wykonywanie innych czynności powierzonych na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym,
19) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, z wyłączeniem
nawiązania i rozwiązania stosunku pracy oraz ustalenia wynagrodzenia,
20) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Gminy Stara Biała ul: Jana Kazimierza 1,
- praca na przedmiotowym stanowisku jest pracą biurową,
- realizacja zadań wymaga kontaktu z obywatelami/klientami Urzędu,
- praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych,
- wymiar czasu pracy : pełny wymiar czasu pracy,
- budynek urzędu jest piętrowy, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie biurowe jest usytuowane na piętrze,
- budynek urzędu nie posiada windy,
- pomieszczenie sanitarne i pomieszczenia pracy niedostosowane dla osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózku),
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Stara Biała, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony numerem telefonu lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem,
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Gminy Stara Biała ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała na stanowisko: Sekretarza Gminy Stara Biała”
3) kwestionariusz dla osobowy ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1282),
7) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie
wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które
wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie
o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
9) klauzulę informacyjną dla kandydata,
10)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
12) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
13) inne oświadczenia/zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub przesłane w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy Stara Biała” na adres: Urząd Gminy Stara Biała, Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, Kancelaria pok. nr 22 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 listopada 2019 r.
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Stara Biała po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Stara Biała przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Nieodebrane dokumenty aplikacyjne, które wpłynęły po terminie oraz niewykorzystane w procesie rekrutacji podlegają komisyjnemu zniszczeniu po upływie 30 dni od dnia zakończenia naboru.
Biała, dnia 15 listopada 2019 r.