W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług opiekuńczych u osób niepełnosprawnych na terenie Gminy Stara Biała
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.3410-24/09
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 150 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Wójt Gminy Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Świadczenie usług opiekuńczych u osób niepełnosprawnych na terenie Gminy Stara Biała" zawarta została umowa z następującym wykonawcą:

Polskim Czerwonym Krzyżem Zarząd Rejonowy
ul. Misjonarska 22,
09-402 Płock


Cena oferty brutto: 11,50 zł
(słownie: jedenaście złotych, 50/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Świadczenie usług opiekuńczych u osób niepełnosprawnych na terenie Gminy Stara Biała" wybrana została najkorzystniejsza oferta. Jedynym kryterium oceny ofert była cena (100%).
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

Polski Czerwony Krzyż Zarząd Rejonowy
ul. Misjonarska 22
09-402 Płock


Cena brutto oferty: 11,50 zł/godzinę
(słownie: jedenaście złotych, 50/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie. W przedmiotowym postępowaniu złożona została jedna oferta.

W przetargu oferty złożyli następujący wykonawcy:
  1. Polski Czerwony Krzyż Zarząd Rejonowy, ul. Misjonarska 22, 09-402 Płock. - ocena 100 pkt.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. (024) 366-87-10, faks (024) 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych u osób niepełnosprawnych na terenie Gminy Stara Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: A. Zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznych, a w szczególności: - utrzymaniu czystości w pomieszczeniach podopiecznego, - przygotowywaniu posiłków z uwzględnieniem diety, - zakupie artykułów spożywczych i innych, potrzebnych w gospodarstwie domowym, - pomocy przy spożywaniu posiłków, - praniu brudnej bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, - załatwianiu spraw urzędowych i zapewnieniu kontaktu z lekarzem. B. Opiece higieniczno - sanitarnej, a w szczególności: - myciu i kąpieli, - zmianie bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, - układaniu chorego w łóżku, prześcieleniu łóżka, - zapobieganiu powstawaniu odleżyn i odparzeń. C. Pielęgnacji zaleconej przez lekarza. D. Pomocy w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji osoby, w tym: - podtrzymywaniu indywidualnych zainteresowań podopiecznego, - organizowaniu i podtrzymywaniu kontaktów rodzinnych i sąsiedzkich podopiecznego, - organizowaniu spacerów i czytaniu. Szacunkowa liczba podopiecznych - 7. Szacunkowa ilość godzin świadczonych usług opiekuńczych miesięcznie - ok. 520. Jest to ilość szacunkowa i może ulegać zmianom w zależności od występujących w tym zakresie potrzeb. Usługi świadczone będą w dni robocze (bez sobót, niedzieli i dni świątecznych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Poniżej podane zostały warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym m. in.: - wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie przynajmniej jednej usługi obejmującej usługi porównywalne do przedmiotu zamówienia (należy podać wartość oraz datę i miejsce wykonania usługi). - dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (w przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów). Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie co najmniej czterech osób posiadających kwalifikacje w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyżej określonych warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży stosowne oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt. 6 instrukcji dla wykonawców, na podstawie których dokonana zostanie ocena spełniania tych warunków.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu określonych w pkt. 5 instrukcji dla wykonawców, każdy wykonawca złoży wymienione poniżej oświadczenia i dokumenty. W postępowaniu wymagane są następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 1), 2. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 2). 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), 4. oświadczenie o nie zaleganiu przez wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (lub zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (druk nr 3). Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie przynajmniej jednej usługi obejmującej usługi porównywalne do przedmiotu zamówienia (należy podać wartość oraz datę i miejsce wykonania usługi). 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (druk nr 4) - w przypadku osób, które nie są pracownikami Wykonawcy, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie co najmniej czterech osób posiadających kwalifikacje w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. Ponadto, jeżeli wykonawca zamierza zatrudniać podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której(ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich robót (druk nr 5A). Ponadto do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1. - 6.6. instrukcji dla wykonawców odnoszące się do danego podwykonawcy w zakresie robót, jakie mają mu być powierzone do realizacji przez wykonawcę. W przypadku, gdy oferent nie zamierza zatrudniać podwykonawców złoży oświadczenie, że całość zamówienia wykona we własnym zakresie (druk nr 5B). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3 - 6.4 instrukcji dla wykonawców składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami).

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego