W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.5.2011
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 193 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70352 - 2011 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sukcesywnym wynajmie: - 2 samochodów ciężarowych skrzyniowych samowyładowczych o ładowności 5-6 t z kierowcą do przewozu kruszyw i materiałów niezbędnych do utrzymania dróg, - koparko-ładowarki kołowej z napędem na cztery koła z łyżką załadunkową o poj. 0,9-1,2 m3, z operatorem do załadunku, rozładunku, wbudowywania kruszyw oraz innych robót drogowych, - oraz jednego pracownika fizycznego do pomocy przy wbudowywaniu kruszyw w nawierzchnię dróg gruntowych oraz innych pracach przy utrzymaniu dróg przewidywana łączna liczba godzin ok. 2000. Czas podstawienia sprzętu - 24 godziny po zgłoszeniu zapotrzebowania przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 18.05.2011.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 3.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 1.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy LEHBUD, Leszek Łabędzki, ul. Spółdzielcza 2, 09-412 Proboszczewice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260 000,00 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 371 460,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 371 460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 377 360,00
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 maja 2011 r. Numer ogłoszenia: 117968 - 2011.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 113 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała" wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 złożoną przez firmę:

Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy
"LEHBUD", Leszek Łabędzki
ul. Spółdzielcza 2, 09-412 Proboszczewice.


Cena oferty brutto: 185,73 zł/godzinę (słownie: sto osiemdziesiąt pięć złotych 73/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. P.P. PROGRESS Mariola Kowalewska, Stara Biała 13, 09-411 Stara Biała oferta odrzucona oferta odrzucona
2. Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy "LEHBUD" Leszek Łabędzki, ul. Spółdzielcza 2, 09-412 Proboszczewice 100,00 pkt 100,00 pkt
3. Renata Karpińska REN-KOP, ul. Chabrowa 45, 09-230 Bielsk 98,44 pkt 98,44 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sukcesywnym wynajmie: - 2 samochodów ciężarowych skrzyniowych samowyładowczych o ładowności 5-6 t z kierowcą do przewozu kruszyw i materiałów niezbędnych do utrzymania dróg, - koparko-ładowarki kołowej z napędem na cztery koła z łyżką załadunkową o poj. 0,9-1,2 m3, z operatorem do załadunku, rozładunku, wbudowywania kruszyw oraz innych robót drogowych, - oraz jednego pracownika fizycznego do pomocy przy wbudowywaniu kruszyw w nawierzchnię dróg gruntowych oraz innych pracach przy utrzymaniu dróg przewidywana łączna liczba godzin ok. 2000. Czas podstawienia sprzętu - 24 godziny po zgłoszeniu zapotrzebowania przez zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: dwoma samochodami ciężarowymi skrzyniowymi samowyładowczymi o ładowności 5-6 t, koparko-ładowarką kołową z napędem na cztery koła z łyżką załadunkową o poj. 0,9-1,2 m3, z operatorem do załadunku, rozładunku, wbudowywania kruszyw oraz innych robót drogowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować dwoma kierowcami samochodów ciężarowych, jednym operatorem koparko - ładowarki oraz jednym pracownikiem fizycznym
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.04.2011. Numer ogłoszenia: 70352 - 2011.


Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego