W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.8.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 200 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176946 - 2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sukcesywnym wynajmie: - 2 samochodów ciężarowych skrzyniowych samowyładowczych o ładowności 5-6 t z kierowcą do przewozu kruszyw i materiałów niezbędnych do utrzymania dróg, - koparko-ładowarki kołowej z napędem na cztery koła z łyżką załadunkową o poj. 0,9-1,2 m3, z operatorem do załadunku, rozładunku, wbudowywania kruszyw oraz innych robót drogowych, przewidywana łączna liczba godzin ok. 2000. Czas podstawienia sprzętu - 24 godziny po zgłoszeniu zapotrzebowania przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 03.06.2013.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 3.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy LEHBUD Leszek Łabędzki, ul. Spółdzielcza 2, 09-412 Proboszczewice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267951,22 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 317340,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 317340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 615000,00
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 czerwca 2013 r. Numer ogłoszenia: 100053 - 2013.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała". Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy
"LEHBUD" Leszek Łabędzki
ul. Spółdzielcza 2
09-412 Proboszczewice


Cena oferty brutto: 158,67 zł/godzinę
(słownie: sto pięćdziesiąt osiem złotych 67/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "LEHBUD" Leszek Łabędzki ul. Spółdzielcza 2, 09-412 Proboszczewice 100,00 pkt 100,00 pkt
2. Usługi Transportowe-Sprzętowe-Handlowe Bogucki Andrzej, Kobierniki 30, 09-411 Biała 51,60 pkt 51,60 pkt
3. REN-KOP Renata Karpińska, ul. Chabrowa 45, 09-230 Bielsk 73,25 pkt 73,25 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu budowlanego i transportowego dla potrzeb gminy Stara Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sukcesywnym wynajmie: - 2 samochodów ciężarowych skrzyniowych samowyładowczych o ładowności 5-6 t z kierowcą do przewozu kruszyw i materiałów niezbędnych do utrzymania dróg, - koparko-ładowarki kołowej z napędem na cztery koła z łyżką załadunkową o poj. 0,9-1,2 m3, z operatorem do załadunku, rozładunku, wbudowywania kruszyw oraz innych robót drogowych, przewidywana łączna liczba godzin ok. 2000. Czas podstawienia sprzętu - 24 godziny po zgłoszeniu zapotrzebowania przez zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 45.52.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie dysponowanie: dwoma samochodami ciężarowymi skrzyniowymi samowyładowczymi o ładowności 5-6 t, koparko-ładowarką z łyżką załadunkową o poj. 0,9-1,2 m3, z operatorem do załadunku, rozładunku, wbudowywania kruszyw oraz innych robót drogowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania dwoma kierowcami samochodów ciężarowych, jednym operatorem koparko-ładowarki
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 ppkt a) w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 6 maja 2013 r. Numer ogłoszenia: 176946 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego