W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała - etap II
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.15.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180201 - 2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej: z rur PE Ø63 dł. 110 mb, z rur PE Ø90 dł. 369,5 mb, z rur PE Ø110 dł. 181 mb, z rur PVC Ø110 dł. 521 mb - tj. łącznie 1181,5 mb sieci wodociągowej oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø200 dł. 393,5 mb i z rur kamionkowych Ø200 dł. 487 mb - tj. łącznie 880,5 mb sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała. Odcinki sieci wodociągowej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: * Brwilno: - dz. nr ewid. 59/25, 59/28 - z rur PE Ø90 długości 147 mb, - dz. nr ewid. 133/21, 133/5 - z rur PE Ø110 długości 222,5 mb, PE Ø63 długości 110 mb, * Ludwikowo: - dz. nr ewid. 9/27, 9/10 (od punktu HP1 do punktu HP2) - z rur PE Ø110 długości 181 mb, * Nowe Trzepowo: - dz. nr ewid. 1, 5, 6 - z rur PVC Ø110 długości 521 mb. Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: * Brwilno: - dz. nr ewid. 61/9, 63/15 - z rur kamionkowych Ø 200 długości 263 mb, - dz. nr ewid 59/25, 59/28 - z rur PVC Ø200 długości 164,5 mb. * Maszewo Duże: - dz. nr ewid. 100/2, 89/2, 88, 89/7 - z rur kamionkowych Ø 200 długości 224 mb, - dz. nr ewid. 64/24, 64/53 - z rur PVC Ø200 długości 229 mb. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 18.10.2013
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 2.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Usług Technicznych Budownictwa Osiecki Andrzej, ul. Płocka 59A/5, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1005631,47 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 492846,65
  2. Oferta z najniższą ceną: 492846,65 / Oferta z najwyższą ceną: 642721,73
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 października 2013 r. Numer ogłoszenia: 426014 - 2013.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała” – etap II, została wybrana najkorzystniejsza oferta.

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

Zakład Usług Technicznych Budownictwa
Osiecki Andrzej
ul. Płocka 59A/5, 09-200 Sierpc


Cena oferty brutto: 492 846,65 zł
(słownie: czterysta dziewięćdziesiąt dwa tysiące osiemset czterdzieści sześć złotych 65/100)

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. Zakład Usług Technicznych Budownictwa, Osiecki Andrzej, ul. Płocka 59A/5, 09-200 Sierpc 100 100
2. PEKUM Spółka Akcyjna, ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin 76,68 76,68

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej: z rur PE Ø63 dł. 110 mb, z rur PE Ø90 dł. 369,5 mb, z rur PE Ø110 dł. 181 mb, z rur PVC Ø110 dł. 521 mb - tj. łącznie 1181,5 mb sieci wodociągowej oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø200 dł. 393,5 mb i z rur kamionkowych Ø200 dł. 487 mb - tj. łącznie 880,5 mb sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała. Odcinki sieci wodociągowej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: * Brwilno: - dz. nr ewid. 59/25, 59/28 - z rur PE Ø90 długości 147 mb, - dz. nr ewid. 133/21, 133/5 - z rur PE Ø110 długości 222,5 mb, PE Ø63 długości 110 mb, * Ludwikowo: - dz. nr ewid. 9/27, 9/10 (od punktu HP1 do punktu HP2) - z rur PE Ø110 długości 181 mb, * Nowe Trzepowo: - dz. nr ewid. 1, 5, 6 - z rur PVC Ø110 długości 521 mb. Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: * Brwilno: - dz. nr ewid. 61/9, 63/15 - z rur kamionkowych Ø 200 długości 263 mb, - dz. nr ewid 59/25, 59/28 - z rur PVC Ø200 długości 164,5 mb. * Maszewo Duże: - dz. nr ewid. 100/2, 89/2, 88, 89/7 - z rur kamionkowych Ø 200 długości 224 mb, - dz. nr ewid. 64/24, 64/53 - z rur PVC Ø200 długości 229 mb. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 23.09.2013 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości 0,5 km (w jednym lub kilku odcinkach) wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w §1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności sanitarnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona).
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 ppkt a) w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych lub gruntowych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z zajęciem terenów stanowiących własność innych podmiotów, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 6 września 2013 r. Numer ogłoszenia: 180201 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w m. Nowe Trzepowo na dz. nr 1, 5, 6
  3. Przedmiar robót - dz. nr 1, 5, 6 w. Nowe Trzepowo
  4. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w m. Brwilno na dz. nr 133/21, 133/5
  5. Przedmiar robót - dz. nr 133/21, 133/5 w m. Brwilno
  6. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w m. Ludwikowo na dz. nr 9/27, 9/10
  7. Przedmiar robót - dz. nr 9/27, 9/10 w m. Ludwikowo
  8. Projekt budowlany - sieć wodociagowa i kanalizacji sanitarnej w m. Brwilno na dz. nr 59/25, 59/28
  9. Przedmiar robót - dz. nr 59/25, 59/28 w m. Brwilno - sieć kanalizacji sanitarnej
  10. Przedmiar robót - dz. nr 59/25, 59/28 w m. Brwilno - sieć wodociągowa
  11. Projekt budowlany - sieć wodociagowa w m. Maszewo Duże na dz. nr 64/24, 64/53
  12. Przedmiar robót - dz. nr 64/24, 64/53 w m. Maszewo Duże
  13. Projekt budowlany - sieć kanalizacj saniatnej w m. Brwilno na dz. nr 61/9, 63/15
  14. Przedmiar robót - dz. nr 61/9, 63/15 w m. Brwilno
  15. Projekt budowlany - sieć kanalizacji sanitarnej w m. Maszewo Duże na dz. nr 100/2, 89/2, 88, 89/7
  16. Przedmiar robót - dz. nr 100/2, 89/2, 88, 89/7 w Maszewie Dużym

Załączniki

Powiadom znajomego