W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa szkolnych placów zabaw w Maszewie Dużym, Starych Proboszczewicach i Starej Białej
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.3410-17/10
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 4 845 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa szkolnych placów zabaw w Maszewie Dużym, Starych Proboszczewicach i Starej Białej" zawarta została umowa z następującym wykonawcą:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROBUD s.c.
Sławomir Zbińkowski, Barbara Zbińkowska
96-500 Sochaczew, Władysławów 11a


Cena brutto oferty: 573 400,00 złotych
(słownie złotych: pięćset siedemdziesiąt trzy tysiące czterysta złotych 00/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie. W postępowaniu złożona została jedna oferta.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: "Budowa szkolnych placów zabaw w Maszewie Dużym, Starych Proboszczewicach i Starej Białej" została wybrana najkorzystniejsza oferta.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę numer 1 złożoną przez:

Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PROBUD s.c.
Sławomir Zbińkowski, Barbara Zbińkowska
96-500 Sochaczew, Władysławów 11a


Cena brutto oferty: 573 400,00 zł
(słownie: pięćset siedemdziesiąt trzy tysiące czterysta złotych 00/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie. W postępowaniu złożona została jedna oferta.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
  1. PHU PROBUD s.c., Sławomir Zbińkowski, Barbara Zbińkowska, 96-500 Sochaczew, Władysławów 11a - ocena - 100,00 pkt.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szkolnych placów zabaw w Maszewie Dużym, Starych Proboszczewicach i Starej Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie trzech szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła: 1) dużego placu zabaw przy Zespole Szkole w Maszewie Dużym, w skład którego wchodzi: 1.1) utwardzenie elastyczne pod urządzenia i zabawki o pow. 236,50 m2 wraz z podbudową, 1.2) nawierzchnia trawiasta o pow. 263,5 m2, 1.3) dostawa i montaż urządzeń i zabawek: - urządzenie wspinaczkowe (dwie wieże bez zadaszenia połączone mostkiem schodkowym, ślizgawka, ścianka wspinaczkowa, 2 drabinki) - 1 szt., - urządzenie sportowe (trzy drążki na różnej wysokości ustawione gwiaździście) - 1 szt., - huśtawka wahadłowa (dwustanowiskowa) - 1 szt., - huśtawka wagowa (cztery siedziska) - 1 szt., - huśtawka na sprężynie - 2 szt., - siedziska - 6 szt. 2) dużego placu zabaw przy Zespole Szkół w Starych Proboszczewicach, w skład którego wchodzi: 2.1) utwardzenie elastyczne pod urządzenia i zabawki o pow. 237,00 m2 wraz z podbudową, 2.2) nawierzchnia trawiasta o pow. 266,73 m2, 2.3) dostawa i montaż urządzeń i zabawek: - urządzenie wspinaczkowe (dwie wieże bez zadaszenia połączone mostkiem schodkowym, ślizgawka, ścianka wspinaczkowa, 2 drabinki) - 1 szt., - urządzenie sportowe (trzy drążki na różnej wysokości ustawione gwiaździście) - 1 szt., - huśtawka wahadłowa (dwustanowiskowa) - 1 szt., - huśtawka wagowa (cztery siedziska) - 1 szt., - huśtawka na sprężynie - 1 szt., - siedziska - 7 szt. 2.4) ogrodzenie placu zabaw o dł. 61,19 mb i wys. 170 cm. 3) małego placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Starej Białej, w skład którego wchodzi: 3.1) utwardzenie elastyczne pod urządzenia i zabawki o pow. 158,00 m2 wraz z podbudową, 3.2) nawierzchnia trawiasta o pow. 74,0 m2, 3.3) dostawa i montaż urządzeń i zabawek: - urządzenie wspinaczkowe (wieża z dachem dwuspadowym, huśtawka z dwustronną drabiną, wejście w postaci schodów z poręczami, podest na palcach, zjeżdżalnia, wejście po oponach, pozioma-skośna drabina) - 1 szt., - kolejka z wagonem - 1 szt., - zabawki na sprężynie - 2 szt., - ławki wolnostojące - 4 szt., - kosze na śmieci - 3 szt. Nawierzchnia oraz urządzenia i zabawki powinny posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, karty techniczne itp. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Do wyceny oferty można użyć materiały opisane w dokumentacji lub materiałów innych o parametrach niegorszych od opisanych w dokumentacji. Zamawiający nie dopuszcza natomiast rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji projektowej jeśli chodzi o zagospodarowanie terenu placów zabaw. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, zasadami wiedzy technicznej a także Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia oraz Uchwałą nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła ze zmianami. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10000,- (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS Biała 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 03.09.2010 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.08.2010. Numer ogłoszenia: 257852 - 2010.


Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Maszewo Duże
  1. Projekt budowlany i wykonawczy - plac zabaw Maszewo Duże
  2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plac zabaw Maszewo Duże

Stare Proboszczewice
  1. Projekt budowlany i wykonawczy - plac zabaw Stare Proboszczewice
  2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plac zabaw Stare Proboszczewice

Stara Biała
  1. Projekt budowlany i wykonawczy - plac zabaw Stara Biała
  2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - plac zabaw Stara Biała


  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 24 sierpnia 2010 r.
  2. Zmiana SIWZ

  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 27 sierpnia 2010 r.

Załączniki

Zmiana SIWZ doc, 80 kB

Powiadom znajomego