W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa placów zabaw w Wyszynie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.13.2011
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 4 845 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308338 - 2011 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Wyszynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie dwóch placów zabaw: > /małego/ placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wyszynie w ramach rządowego programu /Radosna szkoła/, w skład którego wchodzi: - utwardzenie elastyczne pod urządzenia i zabawki o pow. 282,8 m2 wraz z podbudową z tłucznia kamiennego (w tym, nawierzchnia w kolorze pomarańczowym - 257,0 m2 oraz nawierzchnia w kolorze niebieskim - 25,8 m2), - naturalne tereny zielone o pow. 80 m2, - dostawa i montaż urządzeń i zabawek o konstrukcji metalowej: urządzenie wspinaczkowe o wysokości min. 3,5 m i minimalnych wymiarach: 6,5x6 m (trzy wieże widokowe z zadaszeniem dwa ślizgi, ścianka wspinaczkowa, ścianka linowa, drabinki) - 1 szt.; urządzenie wspinaczkowe o wysokości min. 3,0 m i wymiarach: 4,5x4,5 m (liny do wspinaczki w formie piramidy) - 1 szt.; huśtawka o szerokości min. 5,5 m i wysokości min. 2,2 m (dwustanowiskowa+ siedzisko typu /gniazdo/) - 1 szt.; karuzela z kierownicą (z siedziskami) - 1 szt.; huśtawka wagowa - 1 szt.; bujak na sprężynie (dwuosobowy)- 1 szt.; kosz na śmieci - 1 szt.; ławka z oparciem - 1 szt.; tablica regulaminowa - 1 szt. > placu zabaw dla dzieci uczęszczających do przedszkola, w skład którego wchodzi: - utwardzenie elastyczne pod urządzenia i zabawki o pow. 165,2 m2 wraz z podbudową z tłucznia kamiennego (w tym,nawierzchnia w kolorze czerwonym - 160,0 m2 oraz nawierzchnia w kolorze niebieskim - 5,2 m2) oraz chodnik do istniejącego boiska - 42,0 m2 - dostawa i montaż urządzeń i zabawek o konstrukcji metalowej: huśtawka o szerokości min. 3,0 m i wysokości min. 2,2 m (dwustanowiskowa z kubełkowymi siedziskami) - 1 szt.; tuba na sprężynach - 1 szt.; bujak na sprężynie - 1 szt.; urządzenie wspinaczkowe dla dzieci w przedziale wiekowymo od 1-7 lat o wymiarach min. 11,5x3,4 m (trzy wieże, siatka, ścianka wspinaczkowa, drabinka, ślizgawka, tunel, piaskownica) - 1 szt.; kosz na śmieci - 1 szt.; ławka z oparciem - 1 szt. Nawierzchnia oraz urządzenia i zabawki powinny posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, karty techniczne itp.. Ponadto zamontowane urządzenia i zabawki muszą posiadać tabliczki znamionowe. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, i przedmiary robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne o parametrach nieodbiegających od określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza natomiast zmian w zakresie zagospodarowaniu terenu placów zabaw zawartego w dokumentacji projektowej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, zasadami wiedzy technicznej a także Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia oraz Uchwałą nr 153/2010 Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 roku zmieniającą uchwałę w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - /Radosna szkoła/. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 07.11.2011.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 6.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203865,05 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 257419,01
  2. Oferta z najniższą ceną: 257419,01 / Oferta z najwyższą ceną: 401148,48
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 8 listopada 2011 r. Numer ogłoszenia: 369998 - 2011.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: "Budowa placów zabaw w Wyszynie" została wybrana najkorzystniejsza oferta.

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę numer 6 złożoną przez:

DARBUD Dariusz Jarzyński
Nowa Biała 25, 09-411 Biała


Cena brutto oferty: 257 419,01 zł
(słownie: dwieście pięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta dziewiętnaście złotych 01/100).

Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert złożonych w postępowaniu.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. "WEHRFRITZ" Spółka z o.o., ul. Przylaszczkowa 60, 51-250 Wrocław 72,72 pkt 72,72 pkt
2. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PROBUD" s.c., Sławomir Zbińkowski, Barbara Zbińkowska, 96-500 Sochaczew, Władysławów 11a 86,26 pkt 86,26 pkt
3. MOJA Spółka z o.o., ul. Stanisława Okrzei 21, 48-130 Kietrz 72,62 pkt 72,62 pkt
4. SPEED SPORT Spółka z o.o., ul. Staniewicka 1, 03-310 Warszawa 76,09 pkt 76,09 pkt
5. Zakład Budowlano - Remontowy "CZAR - BUD" s.c., ul. Otolińska 21, 09-407 Płock 64,17 pkt 64,17 pkt
6. DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała 100 pkt 100 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Wyszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie dwóch placów zabaw: > /małego/ placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wyszynie w ramach rządowego programu /Radosna szkoła/, w skład którego wchodzi: - utwardzenie elastyczne pod urządzenia i zabawki o pow. 282,8 m2 wraz z podbudową z tłucznia kamiennego (w tym, nawierzchnia w kolorze pomarańczowym - 257,0 m2 oraz nawierzchnia w kolorze niebieskim - 25,8 m2), - naturalne tereny zielone o pow. 80 m2, - dostawa i montaż urządzeń i zabawek o konstrukcji metalowej: urządzenie wspinaczkowe o wysokości min. 3,5 m i minimalnych wymiarach: 6,5x6 m (trzy wieże widokowe z zadaszeniem dwa ślizgi, ścianka wspinaczkowa, ścianka linowa, drabinki) - 1 szt.; urządzenie wspinaczkowe o wysokości min. 3,0 m i wymiarach: 4,5x4,5 m (liny do wspinaczki w formie piramidy) - 1 szt.; huśtawka o szerokości min. 5,5 m i wysokości min. 2,2 m (dwustanowiskowa+ siedzisko typu /gniazdo/) - 1 szt.; karuzela z kierownicą (z siedziskami) - 1 szt.; huśtawka wagowa - 1 szt.; bujak na sprężynie (dwuosobowy)- 1 szt.; kosz na śmieci - 1 szt.; ławka z oparciem - 1 szt.; tablica regulaminowa - 1 szt. > placu zabaw dla dzieci uczęszczających do przedszkola, w skład którego wchodzi: - utwardzenie elastyczne pod urządzenia i zabawki o pow. 165,2 m2 wraz z podbudową z tłucznia kamiennego (w tym,nawierzchnia w kolorze czerwonym - 160,0 m2 oraz nawierzchnia w kolorze niebieskim - 5,2 m2) oraz chodnik do istniejącego boiska - 42,0 m2 - dostawa i montaż urządzeń i zabawek o konstrukcji metalowej: huśtawka o szerokości min. 3,0 m i wysokości min. 2,2 m (dwustanowiskowa z kubełkowymi siedziskami) - 1 szt.; tuba na sprężynach - 1 szt.; bujak na sprężynie - 1 szt.; urządzenie wspinaczkowe dla dzieci w przedziale wiekowymo od 1-7 lat o wymiarach min. 11,5x3,4 m (trzy wieże, siatka, ścianka wspinaczkowa, drabinka, ślizgawka, tunel, piaskownica) - 1 szt.; kosz na śmieci - 1 szt.; ławka z oparciem - 1 szt. Nawierzchnia oraz urządzenia i zabawki powinny posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, karty techniczne itp.. Ponadto zamontowane urządzenia i zabawki muszą posiadać tabliczki znamionowe. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, i przedmiary robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne o parametrach nieodbiegających od określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza natomiast zmian w zakresie zagospodarowaniu terenu placów zabaw zawartego w dokumentacji projektowej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, zasadami wiedzy technicznej a także Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia oraz Uchwałą nr 153/2010 Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 roku zmieniającą uchwałę w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - /Radosna szkoła/. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2011.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 12.10.2011 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku wskazania innych podmiotów dysponujących osobami wymienionymi w wykazie, należy podać informację o podstawie dysponowania tymi osobami
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane z Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 września 2011 r. Numer ogłoszenia: 308338 - 2011.


Pliki do pobrania

Załączniki

Powiadom znajomego