W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy, budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach oraz budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.5.2012
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77460 - 2012 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy, budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach oraz budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Stara Biała oraz wymiana zaworów grzejnikowych i regulacja instalacji centralnego ogrzewania. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy. Zadanie obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy Stara Biała zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach. Zadanie obejmuje termomodernizację budynku szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym. Zadanie obejmuje termomodernizację budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (przedmiary robót i dokumentacje budowlane) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu w ramach Programu Priorytetowego System Zielonych Inwestycji.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

Część NR: 1

Nazwa: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.05.2012.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 8.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 1.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Budowlane Elmir, Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191364,20 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 135599,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 124370,77 / Oferta z najwyższą ceną: 234478,27
  3. Waluta: PLN.

Część NR: 2

Nazwa: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.05.2012.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 7.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 1.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Budowlane Elmir, Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450667,52 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 320000,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 286194,43 / Oferta z najwyższą ceną: 555099,12
  3. Waluta: PLN.

Część NR: 3

Nazwa: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.05.2012.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 8.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 2.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Budowlane Elmir, Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340601,94 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 232503,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 208460,97 / Oferta z najwyższą ceną: 422705,66
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 maja 2012 r. Numer ogłoszenia: 162546 - 2012.


OGŁOSZENIE O PONOWNYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuję, że w związku z odstąpieniem Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek od podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy, budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczewicach oraz budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym", działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
  1. W zakresie zadania nr 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 4 złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Budowlane "Elmir", Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock. Cena oferty brutto: 135599,00 złotych (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100). Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert pozostałych po uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek.
  2. W zakresie zadania nr 2 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 4 złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Budowlane "Elmir", Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock. Cena oferty brutto: 320000,00 złotych (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy 00/100). Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert pozostałych po uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek.
  3. W zakresie zadania nr 3 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 4 złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Budowlane "Elmir", Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock. Cena oferty brutto: 232503,00 złotych (słownie: dwieście trzydzieści dwa tysiące pięćset trzy złote 00/100). Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert pozostałych po uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy, budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczewicach oraz budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym" obejmującego trzy zadania: Zadanie nr 1 - "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy", Zadanie nr 2 - "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach", Zadanie nr 3 - "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym".

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).
  1. W zakresie zadania nr 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek. Cena oferty brutto: 124370,77 złotych (słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych 77/100). Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.
  2. W zakresie zadania nr 2 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek. Cena oferty brutto: 286194,43 złotych (słownie: dwieście osiemdziesiąt sześć tysięcy sto dziewięćdziesiąt cztery złote 43/100). Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.
  3. W zakresie zadania nr 3 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek. Cena oferty brutto: 208460,97 złotych (słownie: dwieście osiem tysięcy czterysta sześćdziesiąt złotych 97/100). Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Lp. Wykonawca Punktacja
Zadanie nr 1 Zadanie nr 2 Zadanie nr 3
w kryterium cena łącznie w kryterium cena łącznie w kryterium cena łącznie
1. Katarzyna Perkowska "LIMAK" Firma Budowlano-Handlowa F.B.H. ul. Narwik 8 m 30, 01-471 Warszawa Oferta odrzucona Oferta odrzucona 51,56 51,56 Oferta odrzucona Oferta odrzucona
2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "TAW" s.c., ul. Kościuszki 9/3, 09-402 Płock 67,80 67,80 Brak oferty Brak oferty Brak oferty Brak oferty
3. Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "Budmont" - Jarosław Zieliński, ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00 100,00
4. Przedsiębiorstwo Budowlane "Elmir", Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock 91,72 91,72 89,43 89,43 89,66 89,66
5. Zakład Budowlany "DEDAL" Hieronim Tomczyk Sobowo 7b 09-414 Brudzeń Duży Brak oferty Brak oferty Oferta odrzucona Oferta odrzucona Oferta odrzucona Oferta odrzucona
6. Zakład Remontowo-Budowlany "REM-BUD" J. Karowski, A. Pikalski Sp. jawna, ul. Jachowicza 2 lok. 201, 09-400 Płock 83,06 83,06 85,60 85,60 84,28 84,28
7. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Tymbud, Wojciech Szwech, Maszewo Duże, ul. Dębowa 37, 09-400 Płock 78,32 78,32 Brak oferty Brak oferty 80,29 80,29
8. EURODOM Tłuchówek 44 87-605 Tłuchowo 68,64 68,64 66,20 66,20 66,00 66,00
9. Zakład Usług Ogólnobudowlanych, Antykorozyjnych, Dekarskich i Transportowych "TEKOBUD" Zdzisław Kołecki, Marcin Kołecki Sp. jawna ul. Dworcowa 12 lok 4 09-400 Płock 72,62 72,62 70,96 70,96 71,30 71,30

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy, budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach oraz budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Stara Biała oraz wymiana zaworów grzejnikowych i regulacja instalacji centralnego ogrzewania. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania: Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy. Zadanie obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy Stara Biała zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach. Zadanie obejmuje termomodernizację budynku szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym. Zadanie obejmuje termomodernizację budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (przedmiary robót i dokumentacje budowlane) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 3800,- (słownie: trzy tysiące osiemset złotych), - dla zadania nr 2 - 9000,- (słownie: dziewięć tysięcy złotych), - dla zadania nr 3 - 6800,- (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS Biała 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 29.03.2011 r. do godz. 09.00
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie przez Wykonawcę wykonania robót porównywalnych do przedmiotu zamówienia. Za spełnienie wymogu uznane zostanie udokumentowanie wykonania prac związanych z termomodernizacją o wysokości robót co najmniej: dla zadania nr 1 - 150000,00 zł, dla zadania nr 2 - 400000,00 zł, dla zadania nr 3 - 300000,00 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest: - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż: dla zadania nr 1 - 150000,00 zł, dla zadania nr 2 - 400000,00 zł, dla zadania nr 3 - 300000,00 zł, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. 2. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron c) Zmian zakresu przedmiotu umowy wynikających ze zmniejszenia lub zwiększenia (roboty dodatkowe) zakresu robót ujętych w przedmiarze robót, których nie udało się przewidzieć lub robót dodatkowych, których wykonanie okazało się konieczne dla prawidłowego wykonania zamówienia - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu w ramach Programu Priorytetowego System Zielonych Inwestycji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Załącznik I - Informacje dotyczące ofert częściowych

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek Urzędu Gminy.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy Stara Biała zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje termomodernizację budynku szkoły podstawowej w Starych Proboszczcewicach zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego oraz zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym.

  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje termomodernizację budynek szkoły podstawowej w Maszewie Dużym zgodnie z dokumentacją budowlaną oraz wymianę zaworów grzejnikowych i regulację instalacji c.o.
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 marca 2012 r. Numer ogłoszenia: 77460 - 2012.


Pliki do pobrania

Załączniki

Powiadom znajomego