W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wyszynie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.14.2012
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 200 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384038 - 2012 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wyszynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż platformy schodowej o torze krzywoliniowym dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z konstrukcją i balustradą. Platforma zamontowana będzie wzdłuż schodów w budynku Zespołu szkolno-przedszkolnego w Wyszynie. Przeznaczeniem podstawowym platformy będzie transport niepełnosprawnego dziecka na wózku inwalidzkim. W związku z tym platforma musi umożliwiać skorzystanie z niej przez dziecko przy pomocy opiekuna. Platforma powinna być wykonana zgodnie z Dyrektywą maszynową 2006/42/WE, powinna posiadać świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy maszynowej 2006/42/WE. Platforma o napędzie elektrycznym, zasilanie platformy lub ładowarki - 230 V bezpośrednio z instalacji wewnętrznej lub akumulatorowej. W przypadku zasilania poprzez akumulator wymagane dwa punkty ładowania. Moc platformy 0,7 kW - 1kW. Parametry charakterystyczne platformy: - długość toru jazdy: 9300 mm - wymiary: szerokość x długość: min. 800x1000 mm - udźwig: min. 300 kg - dwa przystanki - liczba zakrętów: 1 zakręt na 180O i 2 zakręty na 90O - maksymalny kąt nachylenia toru jazdy: 55° - liczba klap najazdowych: trzy: z przodu, z tyłu i z boku - rampę ułatwiającą najazd z antypoślizgowym podłożem - automatyczne otwieranie/zamykanie podnóżka platformy i barierek ochronnych - zewnętrzna maksymalna średnica zakrętu toru jazdy: 324 mm. - maksymalny kąt nachylenia toru jazdy: 55° - odpowiednie poręcze i barierki zabezpieczające - wymiary platformy muszą spełniać wymogi przepisów dotyczących osób niepełnosprawnych - blokadę kluczykową z opcją STOP. Miejsce do parkowania platformy w projektowanym szybie windowym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać instalacje elektryczną z instalacji wewnętrznej a także wszelkie inne prace związane z montażem platformy. Platforma musi być wykonana tak aby klatka schodowa spełniała wymagania ppoż. w szczególności w zakresie szerokości schodów. Platforma musi posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej, w tym decyzję Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację platformy. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do dokonania samodzielnych pomiarów, ponieważ pomiary podane w SIWZ mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 23.10.2012.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 2.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Firma Handlowa ARTMED J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp. jawna, ul. Św. Antoniego 18 lok. 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 72485,13
  2. Oferta z najniższą ceną: 72485,13 / Oferta z najwyższą ceną: 73800,00
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 października 2012 r. Numer ogłoszenia: 415838 - 2012.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zmianami) Zmawiający Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki, woj. mazowieckie, zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącym zamówienia pn. "Dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wyszynie". Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

Firma Handlowa "ARTMED"
J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp. jawna
ul. Św. Antoniego 18 lok. 3
97-200 Tomaszów Mazowiecki


Cena oferty brutto: 72485,13 złotych
(słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt pięć złotych 13/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie złożoną w postępowaniu.

W przetargu ofertę złożył następujący Wykonawca:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. Firma Handlowa "ARTMED" J. Sienkiewicz, A. Kęsy Sp. jawna ul. Św. Antoniego 18 lok. 3 97-200 Tomaszów Mazowiecki 100,00 pkt 100,00 pkt
2. Instalatorstwo Elektryczne Elektromechanika Dźwigowa Jan Śniegocki Zacisze 5, 09-472 Słupno 98,22 pkt 98,22 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wyszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż platformy schodowej o torze krzywoliniowym dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z konstrukcją i balustradą. Platforma zamontowana będzie wzdłuż schodów w budynku Zespołu szkolno-przedszkolnego w Wyszynie. Przeznaczeniem podstawowym platformy będzie transport niepełnosprawnego dziecka na wózku inwalidzkim. W związku z tym platforma musi umożliwiać skorzystanie z niej przez dziecko przy pomocy opiekuna. Platforma powinna być wykonana zgodnie z Dyrektywą maszynową 2006/42/WE, powinna posiadać świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy maszynowej 2006/42/WE. Platforma o napędzie elektrycznym, zasilanie platformy lub ładowarki - 230 V bezpośrednio z instalacji wewnętrznej lub akumulatorowej. W przypadku zasilania poprzez akumulator wymagane dwa punkty ładowania. Moc platformy 0,7 kW - 1kW. Parametry charakterystyczne platformy: - długość toru jazdy: 9300 mm - wymiary: szerokość x długość: min. 800x1000 mm - udźwig: min. 300 kg - dwa przystanki - liczba zakrętów: 1 zakręt na 180O i 2 zakręty na 90O - maksymalny kąt nachylenia toru jazdy: 55° - liczba klap najazdowych: trzy: z przodu, z tyłu i z boku - rampę ułatwiającą najazd z antypoślizgowym podłożem - automatyczne otwieranie/zamykanie podnóżka platformy i barierek ochronnych - zewnętrzna maksymalna średnica zakrętu toru jazdy: 324 mm. - maksymalny kąt nachylenia toru jazdy: 55° - odpowiednie poręcze i barierki zabezpieczające - wymiary platformy muszą spełniać wymogi przepisów dotyczących osób niepełnosprawnych - blokadę kluczykową z opcją STOP. Miejsce do parkowania platformy w projektowanym szybie windowym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać instalacje elektryczną z instalacji wewnętrznej a także wszelkie inne prace związane z montażem platformy. Platforma musi być wykonana tak aby klatka schodowa spełniała wymagania ppoż. w szczególności w zakresie szerokości schodów. Platforma musi posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej, w tym decyzję Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację platformy. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do dokonania samodzielnych pomiarów, ponieważ pomiary podane w SIWZ mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1200,- (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 15.10.2012 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania lub wykonywania, co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie dostawy i montażu platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych o wartości min. 30000,00 zł
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty:
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. 2. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia uwarunkowań formalno-prawnych niezależnych od obu stron. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.10.2012. Numer ogłoszenia: 384038 - 2012.


Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Rysunki techniczne
  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 09.10.2012 r.

Załączniki

Powiadom znajomego