W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starej Białej w pomoce dydaktyczne w ramach programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IR.ZP.271.15.2012
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 200 000 euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Uprzejmie informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starej Białej w pomoce dydaktyczne w ramach programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - "Cyfrowa szkoła"" prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania

W dniu 19 października 2012 roku o godzinie 9:15 dokonano otwarcia oferty, która jako jedyna została złożona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starej Białej w pomoce dydaktyczne w ramach programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - "Cyfrowa szkoła"" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożyła firma XEROSERWIS Ireneusz Golatowski, ul. Dworcowa 12B, 09-402 Płock za cenę brutto 215068,32 zł. Cena powyższej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę w wysokości 194320,00 - zł. Ponieważ Zamawiający w chwili obecnej nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami).

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starej Białej w pomoce dydaktyczne w ramach programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starej Białej w ramach rządowego programu Cyfrowa szkoła. W ramach przedmiotu zamówienia zakupione zostaną następujące pomoce dydaktyczne: 1. Notebook dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 17 szt. 2. Notebook dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 12 szt. 3. Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów z funkcją ładowania baterii - 2 szt. 4. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 5. Drukarka - 3 szt. 6. Skaner - 1 szt. 7. Tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 szt. 8. Urządzenia i oprogramowanie do przeprowadzenia wideokonferencji - 1 szt. 9. System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt. 10. Projektor krótkoogniskowy - 1 szt. 11. Głośnik - 1 szt. 12. Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt. 13. Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 1szt. 14. Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt. 15. Projektor multimedialny - 1 szt. 16. Ekran projekcyjny - 3 szt. 17. Wizualizer - 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 9 niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji udzielonej przez dostawcę na wszystkie pomoce dydaktyczne objęte przedmiotem zamówienia, a w przypadku tablicy interaktywnej co najmniej 5 lat gwarancji licząc od daty odbioru tego sprzętu, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. W przypadku komputerów przenośnych wymagana jest co najmniej 36-miesięczna gwarancja producenta świadczona na miejscu u Zamawiającego do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki. Uwaga: 1) Oferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 9 do SIWZ. Podane parametry techniczne są minimalnymi i ich nie spełnienie spowoduje odrzucenie oferty, jako że jej treść byłaby niezgodna z treścią SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). 2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt był serwisowany przez autoryzowane serwisy producenckie na terenie Polski. 3) Zamawiający wymaga, aby pomoce dydaktyczne spełniały następujące warunki: 1. posiadały Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. z późn. zm. o systemie oceny zgodności; 2. posiadały certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; 3. posiadały certyfikat Energy Star lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. 4. były wyprodukowane w 2012 r. fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5. posiadały dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 6. posiadały dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z zaoferowanym systemem operacyjnym. 4) Zamawiający wymaga aby: 1. elementy bezprzewodowej sieci komputerowej (kontroler, router i punkt dostępowy) zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem) oraz uruchomione, 2. komputery przenośne były w pełni skonfigurowane do pierwszego użycia. Całe oprogramowanie zainstalowane. 3. tablica interaktywna, projektor krótkoogniskowy i projektor multimedialny oraz głośniki zostały przez Wykonawcę zainstalowane (wraz z okablowaniem i przyłączami ściennymi) i uruchomione, 4. Wykonawca zapewni szkolenie techniczne nauczycieli z obsługi: a) notebooka dla ucznia, b) notebooka dla nauczyciela, c) tablicy interaktywnej, d) oprogramowania do przeprowadzania wideokonferencji, e) systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi, f) projektora multimedialnego, g) wizualizera. Powyższe czynności Wykonawca powinien wliczyć w koszty dostawy urządzeń. Wykonawca dostarczy sprzęt do: Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Starej Białej, Stara Biała 53 na własny koszt i na własne ryzyko w godzinach pracy szkoły. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżają określonych standardów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.70.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 19.10.2012 r. do godz. 09.00
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie wymogu uznane zostanie udokumentowanie wykonania co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę i instalację pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego lub multimedialnego o wartości zamówienia min. 100 000,00 zł
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty:
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż na niniejszy przedmiot zamówienia ma przyznaną dotację celową w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych Cyfrowa szkoła.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.10.2012. Numer ogłoszenia: 394122 - 2012.


Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wersja *.doc)
  2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wersja *.pdf)
  1. Załącznik nr 9 do SIWZ
  1. Zmiana SIWZ z dnia 15.10.2012 r.
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 15.10.2012 r.
  2. Odpowiedź na zapytanie nr 2 z dnia 15.10.2012 r. oraz zmiana SIWZ.

Załączniki

Powiadom znajomego