W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa placu zabaw na terenie obiektów sportowych WIERZBICA w Nowych Proboszczewicach, gm. Stara Biała
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.7.2014
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 186 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81296 - 2014 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw na terenie obiektów sportowych WIERZBICA w Nowych Proboszczewicach, gm. Stara Biała.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zlokalizowanego w obrębie obiektu sportowego WIERZBICA w Nowych Proboszczewicach (działka nr ewid. 122/3) w celu stworzenia miejsca rekreacji i zabaw dla dzieci. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie placu zabaw o nawierzchni z piasku o powierzchni 375 m2, wyposażonego w następujące urządzenia zabawowe: 1. Piaskownicę z siedziskami wyposażoną w zjeżdżalnię. Wymiary urządzenia min. 3,50 x 3,90 m kształt statek. Konstrukcja: drewno klejone, stal cynkowana, malowana proszkowo, płyta HDPE. 2. Piramidę linową o wymiarach min. 11 x 11m i wysokości min. 6,5 m. Konstrukcja: stal cynkowana, lina stylonowa. 3. Huśtawkę potrójną o wymiarach min. 5,6 x 2,3 m i wysokości 2,2 m - 2,4 m. Huśtawka wyposażona w siedzisko kołyskę (dla dzieci w wieku 1- 4 lat), siedzisko płaskie oraz elastyczne (dla dzieci w wieku 3-12 lat). Konstrukcja: stal cynkowana, malowana proszkowo. 4. Bujak konik o wymiarach min. 0,2 x 0,9 m. Wysokość 0,8 - 0,9 m. Konstrukcja stal sprężynowa, malowana proszkowo, płyta HDPE. Ponadto należy zamontować tablicę regulaminową placu zabaw o wysokości max. 2,00 m i szerokości max. 0,5 m. Wszystkie urządzenia muszą mieścić się w strefach bezpieczeństwa określonych w projekcie budowlanym. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiar robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (urządzeń) równoważnych do opisanych w dokumentacji budowlanej i szczegółowej specyfikacji technicznej pod warunkiem spełnienia przez nie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w instrukcji dla wykonawców (SIWZ). W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy. Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013. Uwaga: 1. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości obowiązującym w tym zakresie normom. 2. Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca realizacji zadania przed złożeniem oferty. 3. Wszystkie zaproponowane urządzenia muszą spełniać wymagania normy PN EN 1176-1:2009 i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa. Ponadto zamontowane urządzenia i zabawki muszą posiadać tabliczki znamionowe 4. Zadanie nie obejmuje wykonania i poprawy nawierzchni trawiastej, zakupu i montażu koszy na śmieci oraz ławek opisanych w projekcie budowlanym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 24.04.2014
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 4.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz, ul. Sobieskiego 41/30, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81283,56 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 81073,22
  2. Oferta z najniższą ceną: 72683,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109939,87
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 kwietnia 2014 r. Numer ogłoszenia: 143110 - 2014.


OGŁOSZENIE O PONOWNYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała zawiadamia, że w związku z odstąpieniem Wykonawcy: MAGICZNA TĘCZA Kaźmierczak Rafał, Papowo Toruńskie, ul. Warszawska 26/4, 87-148 Łysomice od podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa placu zabaw na terenie obiektów sportowych „WIERZBICA” w Nowych Proboszczewicach, gm. Stara Biała” działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

W wyniku ponownego wyboru jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę:

Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz
ul. Sobieskiego 41/30, 05-120 Legionowo


Cena brutto za całość zamówienia objętego zadaniem wynosi: 81 073,22 zł
(słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy siedemdziesiąt trzy złote 22/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta jest ofertą o najniższej cenie spośród pozostałych ofert po uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę: MAGICZNA TĘCZA Kaźmierczak, Rafał Papowo Toruńskie, ul. Warszawska 26/4, 87-148 Łysomice.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Budowa placu zabaw na terenie obiektów sportowych „WIERZBICA” w Nowych Proboszczewicach, gm. Stara Biała” została wybrana najkorzystniejsza oferta.

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

MAGICZNA TĘCZA Kaźmierczak Rafał
Papowo Toruńskie, ul. Warszawska 26/4
87-148 Łysomice

Cena brutto za całość zamówienia objętego zadaniem: 72683,00 zł
(słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące sześćset osiemdziesiąt trzy złote 00/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. MAGICZNA TĘCZA Kaźmierczak Rafał, Papowo Toruńskie, ul. Warszawska 26/4, 87-148 Łysomice 100 100
2. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „RIMEX” Janusz Frelek, ul. Agrestowa 1c, 09-402 Płock 73,57 73,57
3. Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz ul. Sobieskiego 41/30, 05-120 Legionowo 89,65 89,65
4. GARDEN DESIGNERS Derkacz Mirosław ul. Siewierzan 46/2, 20-828 Lublin 66,11 66,11

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 81296 - 2014 data 11.03.2014 r.


Sekcja I: Zamawiający

Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 3668710, fax. 24 3656165.

Sekcja II: Zmiany w ogłoszeniu

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
W ogłoszeniu jest: Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanych w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (urządzeń) równoważnych do opisanych w dokumentacji budowlanej i szczegółowej specyfikacji technicznej pod warunkiem spełnienia przez nie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w instrukcji dla wykonawców (SIWZ). W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.03.2014. Numer ogłoszenia: 90700 - 2014.


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 81296 - 2014 data 11.03.2014 r.


Sekcja I: Zamawiający

Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 3668710, fax. 24 3656165.

Sekcja II: Zmiany w ogłoszeniu

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
W ogłoszeniu jest: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 26.03.2014 r. do godz. 09.00.
W ogłoszeniu powinno być: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 28.03.2014 r. do godz. 09.00.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 26.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
W ogłoszeniu powinno być: 28.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.03.2014. Numer ogłoszenia: 81918 - 2014.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw na terenie obiektów sportowych WIERZBICA w Nowych Proboszczewicach, gm. Stara Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zlokalizowanego w obrębie obiektu sportowego WIERZBICA w Nowych Proboszczewicach (działka nr ewid. 122/3) w celu stworzenia miejsca rekreacji i zabaw dla dzieci. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie placu zabaw o nawierzchni z piasku o powierzchni 375 m2, wyposażonego w następujące urządzenia zabawowe: 1. Piaskownicę z siedziskami wyposażoną w zjeżdżalnię. Wymiary urządzenia min. 3,50 x 3,90 m kształt statek. Konstrukcja: drewno klejone, stal cynkowana, malowana proszkowo, płyta HDPE. 2. Piramidę linową o wymiarach min. 11 x 11m i wysokości min. 6,5 m. Konstrukcja: stal cynkowana, lina stylonowa. 3. Huśtawkę potrójną o wymiarach min. 5,6 x 2,3 m i wysokości 2,2 m - 2,4 m. Huśtawka wyposażona w siedzisko kołyskę (dla dzieci w wieku 1- 4 lat), siedzisko płaskie oraz elastyczne (dla dzieci w wieku 3-12 lat). Konstrukcja: stal cynkowana, malowana proszkowo. 4. Bujak konik o wymiarach min. 0,2 x 0,9 m. Wysokość 0,8 - 0,9 m. Konstrukcja stal sprężynowa, malowana proszkowo, płyta HDPE. Ponadto należy zamontować tablicę regulaminową placu zabaw o wysokości max. 2,00 m i szerokości max. 0,5 m. Wszystkie urządzenia muszą mieścić się w strefach bezpieczeństwa określonych w projekcie budowlanym. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiar robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanych w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy. Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013. Uwaga: 1. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości obowiązującym w tym zakresie normom. 2. Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca realizacji zadania przed złożeniem oferty. 3. Wszystkie zaproponowane urządzenia muszą spełniać wymagania normy PN EN 1176-1:2009 i posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa. Ponadto zamontowane urządzenia i zabawki muszą posiadać tabliczki znamionowe 4. Zadanie nie obejmuje wykonania i poprawy nawierzchni trawiastej, zakupu i montażu koszy na śmieci oraz ławek opisanych w projekcie budowlanym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 26.03.2014 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 marca 2014 r. Numer ogłoszenia: 81296 - 2014.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Projekt budowlany
  3. Przedmiar robót
  4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  1. Zmiana SIWZ
  2. Odpowiedź na zapytanie oraz zmiana SIWZ

Załączniki

Powiadom znajomego