W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 67 w miejscowości Brwilno - etap I
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.11.2014
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 186 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147966 - 2014 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 67 w miejscowości Brwilno - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa I etapu zadania pn. Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 67 w miejscowości Brwilno. Zakres zamówienia do wykonania w ramach niniejszego postępowania został przedstawiony na załącznikach graficznych nr 1 i 2 do SIWZ i stanowi części obiektów zaprojektowanych w dokumentacjach budowlanych zatwierdzonych decyzjami o pozwoleniach na budowę nr 342/2014 z dnia 11.04.2014r oraz 677/2013 z dnia 02.07.2013r. W związku z powyższym przewidziano budowę następujących elementów: 1. z dokumentacji budowlanej zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 342/2014 z dnia 11.04.2014r (załącznik graficzny nr 1 do SIWZ): - część drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej w km od 0+705 do 1+069 km (o dł. 364 m), - trzy sięgacze z kostki betonowej oraz płyt ażurowych w następujących km drogi asfaltowej: 0+770,40, 0+890,00, 1+008,40, o łącznej długości 286 m - kanalizację deszczową odwadniającą w/w drogi tj. kanał kanalizacji deszczowej ze studniami kanalizacyjnymi D: 32, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 46, 47, 48) oraz wpustami ulicznymi w obrębie wykonywanej części ulicy oraz sięgaczy (studnia D43 nie wchodzi w zakres zamówienia, gdyż została wykonana wcześniej, od niej został wyprowadzony rurociąg, który należy połączyć do wybudowanej kanalizacji), - przebudowa i zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych w obrębie wykonywanej części ulicy i sięgaczy, - zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej w obrębie wykonywanej części ulicy i sięgaczy, - zabezpieczenie sieci gazowej i wodociągowej w obrębie wykonywanej części ulicy i sięgaczy, 2. Z dokumentacji budowlanej zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 677/2013 z dnia 02.07.2013 r. (załącznik graficzny nr 2 do SIWZ): - rurociąg kanalizacji deszczowej ø500 wraz z osadnikiem i separatorem (studnie D: 1, 2, 3, 4, 12, 13, 14 i 15) bez wpustów ulicznych i przykanalików. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: -- załączniki graficzne nr 1 i 2 określające zakresy robót do wykonania z poszczególnych dokumentacji budowlanych, -- dokumentacja projektowa: - projekty budowlane zatwierdzone decyzją o pozwoleniu na budowę nr 342/2014 z dnia 11.04.2014r - drogowy, kanalizacji deszczowej, zabezpieczenia sieci gazowej, wodociągowej, teletechnicznej, elektroenergetycznej - w części dotyczącej zakresu oznaczonego na załączniku graficznym nr 1 do SIWZ - projekt budowlany kanalizacji deszczowej zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę nr 677/2013 z dnia 02.07.2013r) - w części dotyczącej zakresu oznaczonego na załączniku graficznym nr 2 do SIWZ, -- szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ. Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Roboty związane z zabezpieczeniem gazociągu oraz zabezpieczeniem teletechniki i kabli energetycznych należy wykonać pod nadzorem stosownych instytucji. Obowiązkiem wykonawcy będzie powiadomienie tych instytucji o zamiarze prowadzenia robót, przeprowadzenie odbiorów cząstkowych robót z ich udziałem oraz uzyskanie potwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacje projektowe, szczegółowe specyfikacje techniczne) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych do opisanych w dokumentacji budowlanej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem spełnienia przez nie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w instrukcji dla wykonawców (SIWZ). W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 12.06.2014
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 3.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1969586,90 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 1278376,83
  2. Oferta z najniższą ceną: 1278376,83 / Oferta z najwyższą ceną: 1630877,18
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12 czerwca 2014 r. Numer ogłoszenia: 199508 - 2014.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. „Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 67 w miejscowości Brwilno” - etap I została wybrana najkorzystniejsza oferta. Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 złożoną przez firmę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.
ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno

Cena oferty brutto: 1278376,83 złotych
(słownie jeden milion dwieście siedemdziesiąt osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt sześć złotych 83/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A. ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin 78,38 pkt 78,38 pkt
2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno 100 pkt 100 pkt
3. DARBUD Dariusz Jarzyński Nowa Biała 25, 09-411 Biała 83,95 pkt 83,95 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 67 w miejscowości Brwilno - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa I etapu zadania pn. Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 67 w miejscowości Brwilno. Zakres zamówienia do wykonania w ramach niniejszego postępowania został przedstawiony na załącznikach graficznych nr 1 i 2 do SIWZ i stanowi części obiektów zaprojektowanych w dokumentacjach budowlanych zatwierdzonych decyzjami o pozwoleniach na budowę nr 342/2014 z dnia 11.04.2014r oraz 677/2013 z dnia 02.07.2013r. W związku z powyższym przewidziano budowę następujących elementów: 1. z dokumentacji budowlanej zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 342/2014 z dnia 11.04.2014r (załącznik graficzny nr 1 do SIWZ): - część drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej w km od 0+705 do 1+069 km (o dł. 364 m), - trzy sięgacze z kostki betonowej oraz płyt ażurowych w następujących km drogi asfaltowej: 0+770,40, 0+890,00, 1+008,40, o łącznej długości 286 m - kanalizację deszczową odwadniającą w/w drogi tj. kanał kanalizacji deszczowej ze studniami kanalizacyjnymi D: 32, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 46, 47, 48) oraz wpustami ulicznymi w obrębie wykonywanej części ulicy oraz sięgaczy (studnia D43 nie wchodzi w zakres zamówienia, gdyż została wykonana wcześniej, od niej został wyprowadzony rurociąg, który należy połączyć do wybudowanej kanalizacji), - przebudowa i zabezpieczenie urządzeń teletechnicznych w obrębie wykonywanej części ulicy i sięgaczy, - zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej w obrębie wykonywanej części ulicy i sięgaczy, - zabezpieczenie sieci gazowej i wodociągowej w obrębie wykonywanej części ulicy i sięgaczy, 2. Z dokumentacji budowlanej zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 677/2013 z dnia 02.07.2013 r. (załącznik graficzny nr 2 do SIWZ): - rurociąg kanalizacji deszczowej ø500 wraz z osadnikiem i separatorem (studnie D: 1, 2, 3, 4, 12, 13, 14 i 15) bez wpustów ulicznych i przykanalików. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: -- załączniki graficzne nr 1 i 2 określające zakresy robót do wykonania z poszczególnych dokumentacji budowlanych, -- dokumentacja projektowa: - projekty budowlane zatwierdzone decyzją o pozwoleniu na budowę nr 342/2014 z dnia 11.04.2014r - drogowy, kanalizacji deszczowej, zabezpieczenia sieci gazowej, wodociągowej, teletechnicznej, elektroenergetycznej - w części dotyczącej zakresu oznaczonego na załączniku graficznym nr 1 do SIWZ - projekt budowlany kanalizacji deszczowej zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę nr 677/2013 z dnia 02.07.2013r) - w części dotyczącej zakresu oznaczonego na załączniku graficznym nr 2 do SIWZ, -- szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ. Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Roboty związane z zabezpieczeniem gazociągu oraz zabezpieczeniem teletechniki i kabli energetycznych należy wykonać pod nadzorem stosownych instytucji. Obowiązkiem wykonawcy będzie powiadomienie tych instytucji o zamiarze prowadzenia robót, przeprowadzenie odbiorów cząstkowych robót z ich udziałem oraz uzyskanie potwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacje projektowe, szczegółowe specyfikacje techniczne) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych do opisanych w dokumentacji budowlanej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem spełnienia przez nie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w instrukcji dla wykonawców (SIWZ). W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 19.05.2014 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1000 m2 oraz kanalizacji deszczowej o długości min. 250 m (wykonanych łącznie lub oddzielnie) wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej, kierownika robót w specjalności sanitarnej oraz kierownika robót w specjalności teletechnicznej
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wymagane jest wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę drogi (ulicy) o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1000 m2 oraz kanalizacji deszczowej o długości min. 250 m (wykonanych łącznie lub oddzielnie);
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z zajęciem terenów stanowiących własność innych podmiotów, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 kwietnia 2014 r. Numer ogłoszenia: 147966 - 2014.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Załącznik nr 1 zakres do wykonania z pozwolenia na budowę nr 342.2014 z dnia 11.04.2014 r.
  3. Załącznik nr 2 zakres do wykonania z pozwolenia na budowę nr 677.2013 z dnia 02.07.2013 r.
  4. Pozwolenia na budowę - droga 67 Brwilno
  5. Projekt Budowlany - branża drogowa
  6. Projekt Budowlany - kanalizacja deszczowa w drodze dz. nr 67 (plik 1 z 2)
  7. Projekt Budowlany - kanalizacja deszczowa w drodze dz. nr 67 (plik 2 z 2)
  8. Projekt Budowlany - zabezpieczenie istniejącej sieci gazowej i wodociągowej
  9. Projekt Budowlano-wykonawczy - branża teletechniczna
  10. Projekt Budowlany i wykonawczy - branża elektryczna
  11. Projekt Budowlany - kanalizacja deszczowa do rowu A
  12. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - branża drogowa
  13. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - branża sanitarna
  14. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - branża telekomunikacyjna
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1
  2. Przedmiar robót - branża drogowa
  3. Przedmiar robót - branża elektryczna
  4. Przedmiar robót - branża teletechniczna
  5. Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa w drodze nr 67
  6. Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa do rowu A

Załączniki

Powiadom znajomego