W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.3410-1/10
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 150 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Rozbudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie" zawarta została umowa z następującym wykonawcą:

Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane
"ALPEX" - Mariusz Skrętowski - Sp. jawna
ul. Obrońców Płocka 1920 r. 11/3
09-402 Płock


Cena brutto oferty: 2135000,00 zł
(słownie: dwa miliony sto trzydzieści pięć tysięcy złotych, 00/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Rozbudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie" wybrana została najkorzystniejsza oferta. Jedynym kryterium oceny ofert była cena (100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 7 złożoną przez firmę: Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane "ALPEX" - Mariusz Skrętowski - Sp. jawna, ul. Obrońców Płocka 1920 r. 11/3, 09-402 Płock. Cena brutto oferty: 2135000,00 zł (słownie: dwa miliony sto trzydzieści pięć tysięcy złotych, 00/100). Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.

W przetargu oferty złożyli następujący wykonawcy:
  1. Konsorcjum firm: Skład Budowlany EKO-HURT Michał Dobrzeniecki, ul. Sienkiewicza 4B, 13-100 Nidzica i Epotis Sp. z o.o., ul. Niedzielskiego 2, 01-875 Warszawa - ocena - 44,30 pkt.
  2. Konsorcjum firm: PETRO Mechanika S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock i REMAR Sp. z o.o., ul. Dworcowa 46, 09-400 Płock - ocena - 68,08 pkt.
  3. Zakład Usług Ogólnobudowlanych, Antykorozyjnych, Dekarskich i Transportowych "TEKOBUD" Zdzisław Kołecki, Marcin Kołecki Sp. jawna, ul. Dworcowa 12 m 4, 09-400 Płock - oferta odrzucona.
  4. Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne "BUDEXPOL" Sp. z o.o., ul. Plac Chopina 26, 09-200 Sierpc - ocena - 90,93 pkt.
  5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BUDGOST" Sp. z o.o., ul. Bierzewicka 62, 09-500 Gostynin - ocena - 87,98 pkt.
  6. Zakład Budowlany "WANAT" Ryszard Wanat, Żychlin, ul. Borowa 2A, 62-571 Stare Miasto - ocena - 83,48 pkt.
  7. Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane "ALPEX" - Mariusz Skrętowski - Sp. jawna, ul. Obrońców Płocka 1920 r. 11/3, 09-402 Płock - ocena 100,00 pkt.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Sekcja I: Zamawiający

Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. (24) 366-87-10, faks (24) 365-61-65.

Sekcja II: Zmiany w ogłoszeniu

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: Zadanie obejmuje pierwszy etap ujętych w dokumentacji budowlanej prac związanych z rozbudową i remontem Szkoły Podstawowej w Wyszynie. W skład zadania wchodzą: - remont parteru budynku obejmujący wzmocnienie fundamentów, wymianę stropu, wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych, tynków, podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej, - nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie obejmująca wykonanie poddasza użytkowego z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej krytym blachodachówką wraz z instalacjami centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, - wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmujące: wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, placu zabaw dla dzieci, drogi manewrowej, parkingu i chodników o nawierzchni z kostki betonowej oraz urządzenie terenów zieleni. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Wyszyna, gm. Stara Biała. Zadanie nie obejmuje dobudowy części przedszkolno - żywieniowej ujętej w dokumentacji budowlanej, a planowanej do realizacji w II etapie. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja budowlana oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót są dokumentem pomocniczym i nie mogą stanowić jedynej podstawy do określenia ceny ryczałtowej. Budowa będzie realizowana w sposób umożliwiający ciągłe działanie Szkoły Podstawowej z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uczniów, ich opiekunów oraz personelu szkoły. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (przedmiary robót, dokumentacja budowlana, Specyfikacje Techniczne) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego będzie obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
W ogłoszeniu powinno być: Zadanie obejmuje pierwszy etap ujętych w dokumentacji budowlanej prac związanych z rozbudową i remontem Szkoły Podstawowej w Wyszynie. W skład zadania wchodzą: 1. remont parteru i piwnicy budynku obejmujący: - wzmocnienie fundamentów, wymianę stropu na części północnej parterowej niepodpiwniczonej oraz wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych - zgodnie z dokumentacją budowlaną, - wymianę kompletnej stolarki okiennej (z wyjątkiem salki gimnastycznej) i drzwiowej wewnętrznej nieujętych w projekcie budowlanym - wg. obmiarów własnych, - uzupełnienie tynków w związku z wymianą instalacji, wykonanie gładzi gipsowych (tylko na parterze) oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (ściany i sufity) i olejnymi (lamperie do 1,5 wys.) - wg. obmiarów własnych, - wymianę posadzek w piwnicy na gres z wykonaniem izolacji (warstwy zgodne z przekrojem posadzki na parterze pokazanej na rysunku nr 7 dokumentacji technicznej - branża architektoniczna) - wg. obmiarów własnych, - wymianę podłóg na wykładziny PCV rulonowe wraz z przygotowaniem podłoża w klasach i na korytarzach (warstwy: styropian gr. 5 cm, podkład betonowy gr. 45 mm, wykładzina PCV gr. 3 mm przyklejona do podkładu za pomocą odpowiedniego kleju dla danej wykładziny - zgodne z przekrojem warstw nad płytą żelbetową na poddaszu pokazanym na rysunku nr 7 dokumentacji technicznej - branża architektoniczna) - wg. obmiarów własnych, (Należy zastosować wykładziny odpowiednie dla szkół, odporne na ścieranie i poślizg, tłumiące hałas i kroki, z atestem przeciwpożarowym). - remont łazienek - wymiana płytek ściennych (glazura do 2,2 m wys.) oraz podłogowych (terakota na warstwie izolacji j.w.), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (ściany i sufity), wymiana białego montażu oraz armatury - wg. obmiarów własnych, - wymiana opraw oświetleniowych na parterze oraz w piwnicy - wg. obmiarów własnych, - roboty elewacyjne - zgodnie z projektem budowlanym wraz z usunięciem istniejących płyt styropianowych na części północnej parterowej niepodpiwniczonej, - rozbiórka dobudówki stanowiącej obecnie wejście do szkoły od strony południowej. 2. nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie obejmująca wykonanie poddasza użytkowego z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej krytym blachodachówką wraz z instalacjami centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, elektryczną - zgodnie z projektem budowlanym, przy czym na korytarzach na piętrze zamiast gresu należy wykonać wykładzinę PCV rulonową (należy zastosować wykładziny odpowiednie dla szkół, odporne na ścieranie i poślizg, tłumiące hałas i kroki, z atestem przeciwpożarowym), 3. ocieplenie północnej ściany szczytowej budynku wg. technologii jak dla całego budynku wraz z zamontowaniem na poddaszu w korytarzu okna oznaczoną w wykazie stolarki budowlanej w projekcie branży architektonicznej symbolem o7 oraz na parterze drzwi wejściowych oznaczonych symbolem Dz-2. 4. wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej - zgodnie z projektem budowlanym, 5. wykonanie boiska wielofunkcyjnego. Lokalizacja i wymiary boiska - zgodnie z projektem budowlanym. Należy przyjąć następującą konstrukcję boiska: - warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego frakcji 31,5 - 63 mm, gr. 10 cm, - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego o frakcji 0 - 31,5 mm, gr. 5 cm, - podbudowa elastyczna typu ET gr. 35 mm, - wartwa z granulatu SBR gr. min. 7 mm, - warstwa z kolorowego granulatu EPDM gr. min. 7 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - stojak stalowy (konstrukcja dwusłupowa) ocynkowany regulowany o wysięgniku 160 cm - 2 szt., tablica 180 x 105 cm - 2 szt., obręcz uchylna - 2 szt., siatka do obręczy - 2 szt. Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt., siatki do bramek - 2 szt. Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki aluminiowe mocowane w tulejach, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 szt, siatka do siatkowki - 1 szt. Ogrodzenie boiska: - siatka stalowa powlekana PCV, kolor zielony, krawędź oczka 35 x 35 mm, gr. 3mm, linki stalowe ocynkowane ? 2,6-4,0 co 500mm, odciągi z linki stalowej ocynkowanej ? 2,6-4,0, pręty stalowe lakierowane kolor zielony ? 42mm, - słupki stalowe ?60 pokryte lakierem poliestrowym, kolor zielony, mocowany w fundamencie betonowym gł. 1 m. - wysokość ogrodzenia - 4m, rozstaw słupków 2,5m, - brama o wymiarach 2,5 x 2,0m, furtka o wymiarach 1,2 m x 2,0 m, - piłkochwyty o wysokości 6 m na szerokości boiska - 2 szt. 6. zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmujące: - wykonanie drogi manewrowej, parkingu i chodników o nawierzchni z kostki betonowej - tylko na odcinku do północnej ściany istniejącego budynku szkoły - urządzenie terenów zieleni. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Wyszyna, gm. Stara Biała. Zadanie nie obejmuje: 1. placu zabaw dla dzieci, 2. części drogi manewrowej oraz parkingu (od północnej ściany budynku istniejącej szkoły), 3. dobudowy części przedszkolno - żywieniowej ujętej w dokumentacji budowlanej. Zakres robót dotyczących nadbudowy budynku określa dokumentacja budowlana stanowiąca załącznik do SIWZ, natomiast remont parteru i piwnicy wykonawcy oszacują we własnym zakresie na podstawie opisu zawartego w instrukcji dla wykonawców. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji terenowej przed złożeniem oferty. Budowa będzie realizowana w sposób umożliwiający ciągłe działanie Szkoły Podstawowej z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uczniów, ich opiekunów oraz personelu szkoły. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja budowlana, Specyfikacje Techniczne) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego będzie obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania zamówienia muszą odpowiadać co do jakości obowiązującym w tym zakresie normom.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 18.02.2010 godzina 09:00.
W ogłoszeniu powinno być: 26.02.2010 godzina 09:00.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. (24) 366-87-10, faks (24) 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pierwszy etap ujętych w dokumentacji budowlanej prac związanych z rozbudową i remontem Szkoły Podstawowej w Wyszynie. W skład zadania wchodzą: - remont parteru budynku obejmujący wzmocnienie fundamentów, wymianę stropu, wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych, tynków, podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej, - nadbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie obejmująca wykonanie poddasza użytkowego z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej krytym blachodachówką wraz z instalacjami centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, elektryczną, - wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmujące: wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, placu zabaw dla dzieci, drogi manewrowej, parkingu i chodników o nawierzchni z kostki betonowej oraz urządzenie terenów zieleni. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Wyszyna, gm. Stara Biała. Zadanie nie obejmuje dobudowy części przedszkolno - żywieniowej ujętej w dokumentacji budowlanej, a planowanej do realizacji w II etapie. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja budowlana oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót są dokumentem pomocniczym i nie mogą stanowić jedynej podstawy do określenia ceny ryczałtowej. Budowa będzie realizowana w sposób umożliwiający ciągłe działanie Szkoły Podstawowej z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uczniów, ich opiekunów oraz personelu szkoły. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (przedmiary robót, dokumentacja budowlana, Specyfikacje Techniczne) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego będzie obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 60000,- (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS Biała 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 18.02.2010 r. do godz. 09:00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu wymagane jest udokumentowanie co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie robót porównywalnych do będących przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - przedłożenie oświadczenia, że osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
  1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zamierza ubiegać się o dofinansowanie zamówienia ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.02.2010. Numer ogłoszenia: 29504 - 2010.

Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Przedmiar robót - branża architektoniczno-budowlana
  3. Przedmiar robót - instalacja c.o. wodociągowa-kanalizacyjna
  4. Przedmiar robót - przyłącza wodociągowe kanalizacji sanitarnej i deszczowej
  5. Przedmiar robót - kotłownia olejowa
  6. Przedmiar robót - ukształtowanie terenu
  7. Przedmiar robót - branża elektryczna
  8. Projekt budowlany - branża architektoniczna (plik 1 z 3)
  9. Projekt budowlany - branża architektoniczna (plik 2 z 3)
  10. Projekt budowlany - branża architektoniczna (plik 3 z 3)
  11. Projekt budowlany - branża konstrukcyjna 1
  12. Projekt budowlany – branża konstrukcyjna 2 (plik 1 z 2)
  13. Projekt budowlany – branża konstrukcyjna 2 (plik 2 z 2)
  14. Projekt budowlany – instalacje c.o. wodociągowa kanalizacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej (plik 1 z 2)
  15. Projekt budowlany – instalacje c.o. wodociągowa kanalizacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej (plik 2 z 2)
  16. Projekt budowlany przyłącza wodociągowego kanalizacji sanitarnej i deszczowej
  17. Projekt budowlano-wykonawczy wewnętrzne instalacje elektryczne
  18. Projekt budowlany technologia kotłowni olejowej
  19. Projekt budowlany technologiczny zaplecza żywieniowego
  20. Projekt budowlany ukształtowanie terenu i drogowy
  21. Badania geologiczne
  22. Ekspertyza techniczna
  23. Specyfikacja techniczna kubaturowa
  24. Specyfikacja techniczna - branża elektryczna
  25. Specyfikacja techniczna – branża sanitarna i instalacyjna

  1. Odpowiedź na zapytanie dotyczące zamieszczania plików z rozszerzeniem *.ath.

  1. Zmiana SIWZ oraz odpowiedzi na zapytania nr 2 i 3 z dnia 05.02.
  2. Odpowiedź na zapytanie nr 4 z dnia 09.02.
  3. Odpowiedź na zapytanie nr 5 z dnia 09.02.

  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 11.02.

  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 17.02.

Załączniki

Powiadom znajomego