W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa ulic Jerzego Bohuna i Oleńki Billewiczówny wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym w Białej
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.3410-20/10
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 4 845 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa ulic Jerzego Bohuna i Oleńki Billewiczówny wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym w Białej" zawarta została umowa z następującym wykonawcą:

Konsorcjum firm:
Zakład Instalacji Sanitarnych
"Tech - Instal" Grażyna Porębska,
ul. Jana Pawła II 27/67
09-410 Płock - lider konsorcjum
Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
"DROGBUD" sp. z o.o.,
ul. Inżynierska 32
96-500 Sochaczew - partner konsorcjum


Cena brutto oferty: 992 859,55 zł
(słownie złotych: dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt dziewięć złotych 55/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: "Budowa ulic Jerzego Bohuna i Oleńki Billewiczówny wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym w Białej" została wybrana najkorzystniejsza oferta.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę numer 3 złożoną przez:

Konsorcjum firm:
Zakład Instalacji Sanitarnych
"Tech - Instal" Grażyna Porębska,
ul. Jana Pawła II 27/67
09-410 Płock - lider konsorcjum
Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
"DROGBUD" sp. z o.o.,
ul. Inżynierska 32
96-500 Sochaczew - partner konsorcjum


Cena brutto oferty: 992 859,55 zł
(słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt dziewięć złotych 55/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
  1. STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków - ocena - 82,49 pkt.
  2. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A., 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 28 - lider konsorcjum, HYDROPOL Sp. z o.o., ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin - partner konsorcjum i Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Usługowe "WERESZCZYŃSKI" Grzegorz Wereszczyński, ul. Przemysłowa 30, 09-400 Płock - parter konsorcjum - ocena - 84,57 pkt.
  3. Konsorcjum firm: Zakład Instalacji Sanitarnych "Tech - Instal" Grażyna Porębska, ul. Jana Pawła II 27/67, 09-410 Płock - lider konsorcjum i Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROGBUD" sp. z o.o., ul. Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew - partner konsorcjum - ocena - 100,00 pkt.
  4. Zakład Budowlano - Montażowy "BUDOMONT", Stanisław Dublicki, Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń - ocena - 97,28 pkt.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Jerzego Bohuna i Oleńki Billewiczówny wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym w Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Jerzego Bohuna oraz ulicy Oleńki Billewiczówny w Białej o łącznej długości ok. 0,68 km wraz z kanalizacją deszczową oraz oświetleniem ulicznym. Ulice Jerzego Bohuna oraz Oleńki Billewiczówny, posiadać będą jezdnię o szerokości 6 m o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego. Jezdnie obramowane będą krawężnikami betonowymi 15/30. Zjazdy wykonane zostaną z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego. Zaprojektowano kanalizację deszczową z rur PVC śr. 315 mm o długości ok. 473 m i śr. 200 mm o długości ok. 96,45 m oraz studnie rewizyjne o śr. 1200 mm. Przedmiotem zamówienia jest również budowa 17 słupów oświetleniowych a także zabezpieczenie linii telefonicznej w miejscach kolizji z budowanymi drogami. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, a także dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ oraz projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (przedmiary robót, dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20000,- (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS Biała 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 06.10.2010 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wybudowanie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 0,5 km
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: wytwórnią mas bitumicznych, układarką mas bitumicznych oraz jednym walcem drogowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności drogowej, kierowników robót w specjalności sanitarnej i elektrycznej, a także 1 operatora układarki mas bitumicznych, 1 operatora walca drogowego, 1 montera instalacji sanitarnych oraz 3 pracowników fizycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  3. wwykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.09.2010. Numer ogłoszenia: 296666 - 2010.

Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 9

  1. Przedmiar - branża drogowa
  2. Przedmiar - branża sanitarna
  3. Przedmiar - branża elektryczna

Załącznik nr 10

  1. Projekt budowlany - branża drogowa i sanitarna
  2. Projekt budowlany i wykonawczy - branża elektryczna

Załącznik nr 11

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża drogowa

Załącznik nr 12

  1. Projekt stałej organizacji ruchu

 

  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 21 września 2010 r.
  2. Odpowiedź na zapytanie z dnia 29 września 2010 r.

Załączniki

Powiadom znajomego