W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa ulic Cedrowej i Jaworowej wraz z kanalizacją deszczową w Maszewie Dużym
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.3410-22/10
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 4 845 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286379 - 2010 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Cedrowej i Jaworowej wraz z kanalizacją deszczową w Maszewie Dużym.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic Cedrowej i Jaworowej w Maszewie Dużym o łącznej długości ok. 0,53 km wraz z kanalizacją deszczową oraz oświetleniem ulicznym. Ulica Cedrowa, posiadać będzie jezdnię o szerokości 6 m o nawierzchni bitumicznej oraz jednostronny chodnik z kostki brukowej o szerokości 2 m. Ulica Jaworowa wykonana będzie z kostki betonowej brukowej o szerokości częściowo 5,5 m, i częściowo szerokości 4,5 m (na długości ok.95 m) bez chodników. Zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej obramowanej opornikiem betonowym. Ponadto przedmiotem zamówienia jest kanalizacja deszczowa o łącznej długości 441 m. Kanał główny w ulicy Cedrowej o długości 144 m zaprojektowano z rur kielichowych PP szeregu SN8 natomiast kanały doprowadzające w ulicy Jaworowej o długości 297 m z rur PCV - U o śr. 200. W celu odprowadzenia wód opadowych z powyższych ulic zaprojektowano 13 betonowych wpustów deszczowych śr. 500 i przyłączy od wpustów do kanału. Wpusty deszczowe zostały zaprojektowane w osadniki piasku i szlamu o głębokości min. 0,5m. Do wykonania 13 przyłączy zastosowano rury kanalizacyjne PCV - U o śr. 200 mm z gładką ścianką łączonych na uszczelki gumowe. Łączna długość przyłączy - 55m. Ponadto zaprojektowano 8 studni rewizyjnych złazowych o śr. 1200 mm na kanale deszczowym DN 200 w ulicy Jaworowej i 5 studni rewizyjnych o śr. 1500 mm na kanalizacji deszczowej DN 800 w ulicy Cedrowej. Ponieważ obecnie nie jest realizowany pozostały odcinek kanału głównego o śr. 800 mm projektowaną kanalizację deszczową należy włączyć tymczasowo do studni rewizyjnej kanalizacji sanitarnej o rzędnej przepływu 108,5 m n.p.m. w ulicy Leśnej rurą PCV ośr. 250 mm poprzez wlot kaskadowy. Przedmiotem zamówienia jest również budowa 4 słupów oświetleniowych a także zabezpieczenie linii telefonicznej w miejscach kolizji z budowanymi drogami. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ oraz projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ a także pomocniczo przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 30.12.2010.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 7.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Budowlano - Montażowy BUDOMONT Stanisław Dublicki, Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1 550 509,47 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 957 907,07
  2. Oferta z najniższą ceną: 957 907,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1 684 717,36
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 grudnia 2010 r. Numer ogłoszenia: 425012 - 2010.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: "Budowa ulic Cedrowej i Jaworowej wraz z kanalizacją deszczową w Maszewie Dużym" została wybrana najkorzystniejsza oferta.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę numer 5 złożoną przez:

Zakład Budowlano - Montażowy
"BUDOMONT", Stanisław Dublicki,
Brudzeń Duży 47,
09-414 Brudzeń


Cena brutto oferty: 957 907,07 zł
(słownie: dziewięćset pięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset siedem złotych 07/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. DELTA - PRID Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 9, 06-400 Ciechanów 56,86 pkt. 56,86 pkt.
2. STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków 78,52 pkt. 78,52 pkt.
3. Konsorcjum firm: Zakład Instalacji Sanitarnych "Tech - Instal" Grażyna Porębska, ul. Jana Pawła II 27/67, 09-410 Płock i Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROGBUD" sp. z o.o., ul. Inżynierska 32, 96-500 Sochaczew 82,03 pkt. 82,03 pkt.
4. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A., 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 28, HYDROPOL Sp. z o.o., ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin - partner konsorcjum i Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Usługowe "WERESZCZYŃSKI" Grzegorz Wereszczyński, ul. Przemysłowa 30, 09-400 Płock 72,25 pkt. 72,25 pkt.
5. Zakład Budowlano - Montażowy "BUDOMONT", Stanisław Dublicki, Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń 100,00 pkt. 100,00 pkt.
6. Kopalnia Piachu i Żwiru "WASKOP", Wasek Elżbieta, ul. Walecznych 9a/14, 09-409 Płock 87,27 pkt. 87,27 pkt.
7. Konsorcjum firm: REM - SANIT Tadeusz Remiś, ul. Gradowskiego 28, 09-402 Płock i Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "RIMEX" Frelek Janusz, ul. Agrestowa 1c, 09-400 Płock 95,90 pkt. 95,90 pkt.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Cedrowej i Jaworowej wraz z kanalizacją deszczową w Maszewie Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic Cedrowej i Jaworowej w Maszewie Dużym o łącznej długości ok. 0,53 km wraz z kanalizacją deszczową oraz oświetleniem ulicznym. Ulica Cedrowa, posiadać będzie jezdnię o szerokości 6 m o nawierzchni bitumicznej oraz jednostronny chodnik z kostki brukowej o szerokości 2 m. Ulica Jaworowa wykonana będzie z kostki betonowej brukowej o szerokości częściowo 5,5 m, i częściowo szerokości 4,5 m (na długości ok.95 m) bez chodników. Zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej obramowanej opornikiem betonowym. Ponadto przedmiotem zamówienia jest kanalizacja deszczowa o łącznej długości 441 m. Kanał główny w ulicy Cedrowej o długości 144 m zaprojektowano z rur kielichowych PP szeregu SN8 natomiast kanały doprowadzające w ulicy Jaworowej o długości 297 m z rur PCV - U o śr. 200. W celu odprowadzenia wód opadowych z powyższych ulic zaprojektowano 13 betonowych wpustów deszczowych śr. 500 i przyłączy od wpustów do kanału. Wpusty deszczowe zostały zaprojektowane w osadniki piasku i szlamu o głębokości min. 0,5m. Do wykonania 13 przyłączy zastosowano rury kanalizacyjne PCV - U o śr. 200 mm z gładką ścianką łączonych na uszczelki gumowe. Łączna długość przyłączy - 55m. Ponadto zaprojektowano 8 studni rewizyjnych złazowych o śr. 1200 mm na kanale deszczowym DN 200 w ulicy Jaworowej i 5 studni rewizyjnych o śr. 1500 mm na kanalizacji deszczowej DN 800 w ulicy Cedrowej. Ponieważ obecnie nie jest realizowany pozostały odcinek kanału głównego o śr. 800 mm projektowaną kanalizację deszczową należy włączyć tymczasowo do studni rewizyjnej kanalizacji sanitarnej o rzędnej przepływu 108,5 m n.p.m. w ulicy Leśnej rurą PCV ośr. 250 mm poprzez wlot kaskadowy. Przedmiotem zamówienia jest również budowa 4 słupów oświetleniowych a także zabezpieczenie linii telefonicznej w miejscach kolizji z budowanymi drogami. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają dokumentacje projektowe stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ oraz projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ a także pomocniczo przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 25000,- (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS Biała 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 03.11.2010 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wybudowanie drogi o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej o długości nie mniejszej niż 0,5 km oraz wykonanie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 0,4 km
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: układarką mas bitumicznych, jednym walcem drogowym oraz jedną koparką
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności drogowej, kierowników robót w specjalności sanitarnej i elektrycznej, a także 1 operatora układarki mas bitumicznych, 1 operatora walca drogowego, 1 operatora koparki oraz 1 montera instalacji sanitarnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14 października 2010 r. Numer ogłoszenia: 286379 - 2010.


Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 9

  1. Projekt budowlany - branża drogowa (plik 1 z 2)
  2. Projekt budowlany - branża drogowa (plik 2 z 2)
  3. Projekt budowlany - branża sanitarna (plik 1 z 2)
  4. Projekt budowlany - branża sanitarna (plik 2 z 2)
  5. Projekt budowlany - branża elektryczna
  6. Projekt budowlany - branża teletechniczna

Załącznik nr 10

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża drogowa
  2. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża sanitarna
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża teletechniczna

Załącznik nr 11

  1. Projekt stałej organizacji ruchu

Załącznik nr 12

  1. Przedmiar robót - branża drogowa
  2. Kosztorys ofertowy - branża sanitarna
  3. Przedmiar robót - branża teletechniczna
  4. Przedmiar robót - branża elektryczna

  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 20 października 2010 r.
  2. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 22 października 2010 r.
  3. Odpowiedź na zapytanie nr 2 z dnia 22 października 2010 r.

  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 25 października 2010 r.

Załączniki

Powiadom znajomego