W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zadania: Lepszy start w edukacyjną przyszłość
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy IR.ZP.271.22.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 200 000 euro
Termin składania ofert
unieważnienie
Brak środków

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Gmina Stara Biała informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zadania: „Lepszy start w edukacyjną przyszłość”” prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 za zmianami) z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania

W dniu 31.12.2013 r. Zamawiający Gmina Stara Biała dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącym zamówienia pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zadania: „Lepszy start w edukacyjną przyszłość””. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy: NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński, GROM 36, 12- 130 PASYM. Cena oferty: 146947,20 zł.

W dniu 09.01.2014 r. Zamawiający otrzymał od wykonawcy: Biur – Pol Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom informację, zgodnie z art. 181 ust. 1 ustawy Pzp, o czynności niezgodnej z przepisami ustawy, w której zostały wskazane niezgodności ofert firm: NOVUM i „Edu-Max” z SIWZ. Zamawiający uznał zasadność przekazanej informacji jedynie w części dotyczącej firmy NOVUM. W związku z powyższym na podstawie art. 181 ust. 2 ustawy Pzp powtórzona została przez komisję przetargową czynność badania i oceny przedmiotowej oferty. W wyniku powtórzenia w/w czynności komisja stwierdziła, że oferta złożona przez firmę: NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński jest niezgodna z treścią SIWZ. Niezgodność ta polega m.in. na zaoferowaniu następujących pomocy niezgodnych z opisem zamówienia:

  1. zaoferowano piłkę lekarską o ciężarze 5 kg (zamawiający w SIWZ wskazał piłkę o ciężarze 7 kg),
  2. zaoferowano piłkę do masażu z kolcami 65 cm (zamawiający w SIWZ wskazał piłkę 55 cm);
  3. zaoferowano dzwonki diatoniczne 12-tonowe (zamawiający w SIWZ wskazał dzwonki diatoniczne 13-tonowe),
  4. zaoferowano woreczki z grochem 15 szt. (zamawiający w SIWZ wskazał woreczki z grochem (niebieski) – 30 szt. o wym. 10x15 i woreczki z grochem (zielony) – 30 szt. o wym. 15x20),
  5. zaoferowano ławka gimnastyczna 3 m (zamawiający w SIWZ wskazał ławkę gimnastyczną 4 m).
  6. ponadto pominięto pozycję dotycząca zapasowych piłeczek „pajączek” – 10 szt.

W związku z powyższym na postawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oferta firmy NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński została odrzucona z przedmiotowego postępowania.

Następnie została powtórzona czynność wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez firmę: P.P.H.U „Edu-Max” Sławomir Złoch, BĄCKA HUTA 17 C, 83-334 Miechucino. Cena oferty brutto: 163744,10 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 159658,00 zł. Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami).


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) Zamawiający Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zadania: „Lepszy start w edukacyjną przyszłość”” została wybrana najkorzystniejsza oferta. Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę:

NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński
Grom 36
12-130 Pasym


Cena oferty brutto: 146947,20 złotych
(słownie: sto czterdzieści sześć tysięcy dziewięćset czterdzieści siedem złotych 20/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. Główna Księgarnia Szkolna
Gajewicz, Gawin, Widłak s.j.
Al. Daszyńskiego 16,31-534 Kraków
Oferta odrzucona Oferta odrzucona
2. CHEC-SPORT
Anna Chęć
ul. Smołki 4, 41-700 Ruda Śląska
Oferta odrzucona Oferta odrzucona
3. NOVUM
Wyposażenie Placów Zabaw
Sławomir Chmieliński
GROM 36, 12- 130 PASYM
100,00 pkt 100,00 pkt
4. P.P.H.U „Edu-Max”
Sławomir Złoch
BĄCKA HUTA 17 C, 83-334 Miechucino
89,74 pkt 89,74 pkt
5. Biur – Pol
Zbigniew Sobień
ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom
Oferta odrzucona Oferta odrzucona
6. NOWA SZKOŁA
ul. POW 25, 90-248 Łódź
Oferta odrzucona Oferta odrzucona
7. P.P.H. Auto – Moto
Barbara Kawałkiewicz
ul. Majowa 12, 05-800 Pruszków
Oferta odrzucona Oferta odrzucona

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zadania: Lepszy start w edukacyjną przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zadania: Lepszy start w edukacyjną przyszłość, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Pomoce przeznaczone są dla szkół w miejscowościach Maszewo Duże, Stara Biała, Stare Proboszczewice i Wyszyna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 6 i 6.1÷6.7 do SIWZ. Uwaga: Zawarte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne, marki, znaki towarowe, patenty itp. należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza produkty o cechach i parametrach użytkowych zgodnych z zawartymi w opisach. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne objęte przedmiotem zamówienia, licząc od daty odbioru, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) Zaliczki
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowywane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9 grudnia 2013 r. Numer ogłoszenia: 508192 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Załącznik nr 6 - szczegółowy opis zamówienia
  3. Załącznik nr 6.1 Maszewo Duże - pomoce
  4. Załącznik nr 6.2 Maszewo Duże - zestawy kompuetrowe
  5. Załącznik nr 6.3 Stara Biała - pomoce
  6. Załącznik nr 6.4 Stara Biała - zestaw komputerowy
  7. Załącznik nr 6.5 Stare Proboszczewice - pomoce
  8. Załącznik nr 6.6 Stare Proboszczewice - zestaw komputerowy
  9. Załącznik nr 6.7 Wyszyna - pomoce + zestaw komputerowy
  1. Zmiana SIWZ
  2. Załącznik nr 6.3 Stara Biała - pomoce
  3. Załącznik nr 6.7 Wyszyna - pomoce + zestaw komputerowy

Załączniki

Powiadom znajomego