W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała - etap II
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.3410-23/09
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 150 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1 (poprzedni adres: Biała 68), 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała - etap II" zawarta została umowa z następującym wykonawcą:

Wielobranżowy Zakład Usługowo - Produkcyjno - Handlowy
Rychlik Mirosław
ul. Doktora Jurasza 13/12, 85-089 Bydgoszcz
Oddział Nowe Dąbie, 89-210 Łabiszyn


Zadania nr 1 - cena brutto: 2108402,55 zł
(słownie: dwa miliony sto osiem tysięcy czterysta dwa złote 55/100).

Zadania nr 2 - cena brutto: 363818,21 zł
(słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące osiemset osiemnaście złotych 21/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała - etap II" obejmującego dwa zadania: zadanie nr 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała - etap II - sieć kanalizacji sanitarnej i zadanie nr 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała - etap II - przyłącza kanalizacji sanitarnej wybrane zostały najkorzystniejsze oferty w zakresie każdego z zadań. Jedynym kryterium oceny ofert była cena (100%).

W zakresie zadania nr 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę: Wielobranżowy Zakład Usługowo - Produkcyjno - Handlowy Rychlik Mirosław, ul. Doktora Jurasza 13/12, 85-089 Bydgoszcz, Oddział Nowe Dąbie, 89-210 Łabiszyn. Cena oferty brutto: 2108402,55 zł (słownie: dwa miliony sto osiem tysięcy czterysta dwa złote 55/100). Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert dopuszczonych do oceny w obrębie zadania nr 1.

W zakresie zadania nr 2 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę: Wielobranżowy Zakład Usługowo - Produkcyjno - Handlowy Rychlik Mirosław, ul. Doktora Jurasza 13/12, 85-089 Bydgoszcz, Oddział Nowe Dąbie, 89-210 Łabiszyn. Cena oferty brutto: 363818,21 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące osiemset osiemnaście złotych 21/100). Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert dopuszczonych do oceny w obrębie zadania nr 2.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
  1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe, Gajek Józef Lucjan, Nowa Wieś Ełcka, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12, 19-300 Ełk - oferta odrzucona.
  2. Konsorcjum firm: "JOKA" Sp. z o.o., Kębłowo, gm. Luzino ul. Kopernika 4, 84-100 Puck (lider) i "WODJAR" Jarosław Brylowski, ul. Ceramiczna 3, 83-314 Somonino - oferta odrzucona.
  3. Wielobranżowy Zakład Usługowo - Produkcyjno - Handlowy Rychlik Mirosław, ul. Doktora Jurasza 13/12, 85-089 Bydgoszcz, Oddział Nowe Dąbie, 89-210 Łabiszyn
    zadanie nr 1 - ocena 100 pkt
    zadanie nr 2 - ocena 100 pkt
  4. Konsorcjum firm: "REM - SANIT" Tadeusz Remiś, 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 20 (lider) i W.R.M. Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Instalacyjne Arkadiusz Wałęsa, Marcin Rybicki, Lech Malara Sp. Jawna, ul. Kostrogaj 13, 09-400 Płock - oferta odrzucona.
  5. "HYDROPOL" Sp. z o.o., ul. Targowa 10b, 09-500 Gostynin - oferta odrzucona.
  6. Konsorcjum firm: Wykonawstwo Robót Wodno - Sanitarnych "BANGO" Sp. Jawna, Sławomir Goszczycki, Zdzisław Banaszczak, Wojciech Nowicki, Brochocinek 11, 09-410 Płock (lider) i Zakład Usług Technicznych Budownictwa Osiecki Andrzej, ul. Płocka 59A/5, 09-200 Sierpc - oferta odrzucona.
  7. PETRO WodKan Sp. z o.o., ul. Chemików 7, 09-411 Płock - oferta odrzucona.
  8. Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane "ALPEX" Mariusz Skrętowski - Sp. Jawna, Obrońców Płocka 1920r., 11/3. 09-402 Płock - oferta odrzucona.
  9. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "MELBET": Sochocki - Umiejewski - Kąciki - Sp. Jawna, ul. Wiadukt 1, 09-400 Płock (lider) i Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ziemnych "PREMZ" Sp. z o.o., ul. Aleje Jana Pawła II/8, 87-800 Włocławek - oferta odrzucona.
  10. Zakład Instalacji Sieci Gazowych, Wod-Kan, Energetycznych, Handlu i Usług M.M. Młyńscy, Sp. Jawna, ul. Śmiecińska 8, 06-400 Ciechanów - oferta odrzucona.
  11. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "WASBUD", Wasek Jacek ul. Walecznych 9a/14, 09-409 Płock (lider) i Kopalnia Piachu i Żwiru "WASKOP", Wasek Elżbieta, ul. Walecznych 9a m14, 09-409 Płock
    zadanie nr 1- ocena 59,48 pkt
    zadanie nr 2 - ocena 66,90 pkt
  12. Zakład Instalacji Sanitarnych "TECH - INSTAL", Grażyna Porębska, ul. Jana Pawła II 27/67, 09-410 Płock - oferta odrzucona.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

  1. Nazwa i adres zamawiającego:
    Gmina Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. (024) 366-87-10, faks (024) 365-61-65.

  2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.

  3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.

  4. Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała. Zakres inwestycji przedstawiony został na załączniku graficznym pn.: Zakres kanalizacji do wykonania.
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3.
    Zamówienie obejmuje dwa zadania:
    Zadanie nr 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała - etap II - sieć kanalizacji sanitarnej. Zadanie obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości 5156,5 mb obejmującej: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej O200 - 4762,50 m, sieci kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych kielichowych O 200 - 40 m, sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE O90 - 354 m, przepompownię ścieków O 1500 mm - 1 szt. wraz z zasilaniem elektrycznym.
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3.
    Zadanie nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała - etap II - przyłącza kanalizacji sanitarnej. Zadanie obejmuje wykonanie 133 szt. przyłączy kanalizacyjnych z rur O 200 PVC-U o łącznej długości - 1718 m zakończonych studzienkami kanalizacyjnymi O 425. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Brwilno, gm. Stara Biała.
    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8
    Integralną częścią SIWZ jest dokumentacja budowlana (w zakresie określonym na załączniku graficznym, cała dokumentacja obejmuje większy zakres, lecz przedmiotem przetargu jest fragment kanalizacji oznaczony jako etap II). Wraz ze specyfikacją udostępniono całość części opisowej dokumentacji oraz część graficzną obejmującą zakres przewidziany do wykonania. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna, stanowiące część SIWZ.

  5. Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty wariantowej.

  6. Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2010 r.

  7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Poniżej podane zostały warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym m. in.: - wykonywali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie przynajmniej jednego zadania obejmującego roboty porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. sieć kanalizacji sanitarnej o dł. min. 5 km dla zadania nr 1 bądź nr 1 i 2 lub kanalizacja sanitarna o długości łącznej min. 1 km dla zadania nr 2 (należy podać wartość oraz datę i miejsce wykonania zamówienia). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii referencji wystawionych przez zamawiającego. - dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (w przypadku braku sprzętu własnego, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 3a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie zawartym w druku nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia niestanowiące jego własności, którymi będzie dysponował). Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie min. 2 koparkami o pojemności łyżki min. 0,6 m3, 2 samochodami samowyładowczymi oraz zestawem igłofiltrów. - dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (w przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów). Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień lub dysponowanie osobą z uprawnieniami do pełnienia obowiązków kierownika budowy w branży sanitarnej, a także co najmniej 6 pracownikami wykwalifikowanymi (2 monterów, 2 operatorów, 2 kierowców). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność osoby przewidywanej do funkcji kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz przygotowanie pracowników (np. świadectwa, kursy itp). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyżej określonych warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży stosowne oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt. 6 instrukcji dla wykonawców, na podstawie których dokonana zostanie ocena spełniania tych warunków.

    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu określonych w pkt. 5 instrukcji dla wykonawców, każdy wykonawca złoży wymienione poniżej oświadczenia i dokumenty. W postępowaniu wymagane są następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 1), 2. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych (druk nr 2). 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (druk nr 3). Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie przynajmniej jednego zadania obejmującego roboty porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. sieć kanalizacji sanitarnej o dł. min. 5 km dla zadania nr 1 bądź nr 1 i 2 lub kanalizacja sanitarna o długości łącznej min. 1 km dla zadania nr 2 (należy podać wartość oraz datę i miejsce wykonania zamówienia). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii referencji wystawionych przez zamawiającego. 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (druk nr 4) - w przypadku braku sprzętu własnego, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 3a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie zawartym w druku nr 4 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia niestanowiące jego własności, którymi będzie dysponował, Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie min. 2 koparkami o pojemności łyżki min. 0,6 m3, 2 samochodami samowyładowczymi oraz zestawem igłofiltrów. 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (druk nr 5) - w przypadku osób, które nie są pracownikami Wykonawcy, zgodnie z §1 ust. 2 pkt 5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku osób fizycznych wymagane jest załączenie kopii odpowiedniego porozumienia o współpracy. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień lub dysponowanie osobą z uprawnieniami do pełnienia obowiązków kierownika budowy w branży sanitarnej, a także co najmniej 6 pracownikami wykwalifikowanymi (2 monterów, 2 operatorów, 2 kierowców). Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność osoby przewidywanej do funkcji kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz przygotowanie pracowników (np. świadectwa, kursy itp). Ponadto, jeżeli wykonawca zamierza zatrudniać podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której(ych) wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich robót (druk nr 6A). Ponadto do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1. - 6.7. instrukcji dla wykonawców odnoszące się do danego podwykonawcy w zakresie robót, jakie mają mu być powierzone do realizacji przez wykonawcę. W przypadku, gdy oferent nie zamierza zatrudniać podwykonawców złoży oświadczenie, że całość zamówienia wykona we własnym zakresie (druk nr 6B). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3 - 6.4 instrukcji dla wykonawców składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami).

  8. Informacja na temat wadium:
    W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
    1. dla zadania nr 1 - 70000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
    2. dla zadania nr 2 - 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

  9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena (cena - 100%).

  10. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
    Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Stara Biała, Biała 68, 09-411 Biała, Kancelaria Urzędu Gminy
    Termin składania ofert: do dnia 18 listopada 2009 r. do godziny 900.
    Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 listopada 2009 r. o godz. 915, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy.

  11. Termin związania ofertą: 30 dni.

  12. Informacje, o których mowa w art. 41 pkt 12, 13, 14 i 15 ustawy prawo zamówień publicznych - nie dotyczy.

Informacje dotyczące przetargu, tel. (024) 366-87-28.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego. Opłata za przekazaną SIWZ ustalona zostanie w wysokości pokrywającej koszty jej druku oraz przekazania.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 października 2009 r. pod numerem 371706-2009.

Pliki do pobrania:
  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Przedmiar robót - sieć kanalizacji sanitarnej
  3. Przedmiar robót - przyłącza
  4. Przedmiar robót - branża elektryczna
  5. Zakres kanalizacji do wykonania
  6. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej - część opisowa (plik 1 z 3)
  7. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej - część opisowa (plik 2 z 3)
  8. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej - część opisowa (plik 3 z 3)
  9. Dokumentacja budowlana - przyłącza - część opisowa (plik 1 z 3)
  10. Dokumentacja budowlana - przyłącza - część opisowa (plik 2 z 3)
  11. Dokumentacja budowlana - przyłącza - część opisowa (plik 3 z 3)
  12. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (część rysunkowa) (plik 1 z 6)
  13. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (część rysunkowa) (plik 2 z 6)
  14. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (część rysunkowa) (plik 3 z 6)
  15. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (część rysunkowa) (plik 4 z 6)
  16. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (część rysunkowa) (plik 5 z 6)
  17. Dokumentacja budowlana - sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (część rysunkowa) (plik 6 z 6)
  18. Projekt budowlany - wewnętrzne linie zasilające (działka 82)
  19. Ekspertyza geotechniczna
  20. Szczegółowe specyfikacje techniczne (plik 1 z 2)
  21. Szczegółowe specyfikacje techniczne (plik 2 z 2)




Załączniki

Powiadom znajomego