W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Maszewie Dużym
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.17.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392796 - 2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Maszewie Dużym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Maszewie Dużym na działce o nr ewid. 90 w miejscowości Maszewo Duże, gm. Stara Biała. Inwestycja będzie realizowana na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę - Decyzja nr 1092/2013 z dnia 20.09.2013 r. Budynek będący przedmiotem zamówienia jest budynkiem trzy kondygnacyjnym, podpiwniczonym. W poziomie piwnicy zaprojektowano pomieszczenia gospodarcze, natomiast na każdej z trzech kondygnacji nadziemnych przewidziano korytarz i dwie sale lekcyjne. Projektowany segment posiada odrębne wejście zewnętrzne oraz klatkę schodową. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, murowanej ze stropami prefabrykowanymi i płaskim dwuspadowym dachem z płyt korytkowych krytym papą. Dane techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy budynku - 159,9 0m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 523,10 m2 Kubatura - 2250,00 m3 W budynku zaplanowano wykonanie instalacji elektrycznej, wodociągowo-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania jako połączenie z odpowiednimi instalacjami w budynku istniejącym Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. Zawarte przez projektantów w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, przedmiary robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i należy traktować je jako przykładowe. Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały muszą posiadać parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 06.11.2013
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 8.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Budowlano-Handlowy MIGBUD Obuchowski, Kania, Ziemiński Sp. jawna, ul. Budowlana 7, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813638,89 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 757265,47
  2. Oferta z najniższą ceną: 757265,47 / Oferta z najwyższą ceną: 965836,39
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 6 listopada 2013 r. Numer ogłoszenia: 452782 - 2013.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Maszewie Dużym”. Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 6 złożoną przez firmę:

Zakład Budowlano-Handlowy MIGBUD
Obuchowski, Kania, Ziemiński Sp. jawna
ul. Budowlana 7
87-600 Lipno


Cena oferty brutto: 757 265,47 złotych
(słownie: siedemset pięćdziesiąt siedem tysięcy dwieście sześćdziesiąt pięć złotych, 47/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. Zakład Usług Produkcji i Handlu „ZUPiH” Jan Górliński, ul. Moniuszki 85 06-200 Maków Mazowiecki 78,41 pkt 78,41 pkt
2. Marcin Pijanowski, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PREMIUM” ul. Warszawska 17, 06-456 Ojrzeń 96,39 pkt 96,39 pkt
3. Krzysztof Stawski STAWBUD Jedwabno 91, 87-162 Lubicz 90,89 pkt 90,89 pkt
4. Rzeszotarski Dariusz PHU „BUDOMEX” ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc 90,59 pkt 90,59 pkt
5. Spółka Budowlano-Usługowa BUDEX Lutomirski i wspólnicy Sp. jawna ul. Budowlana 3, 87-600 Lipno 99,85 pkt 99,85 pkt
6. Zakład Budowlano-Handlowy MIGBUD Obuchowski, Kania, Ziemiński Sp. jawna ul. Budowlana 7, 87-600 Lipno 100 pkt 100 pkt
7. Zakład Usług Ogólnobudowlanych, Antykorozyjnych, Dekarskich i Transportowych "TEKOBUD" Zdzisław Kołecki, Marcin Kołecki Sp. jawna ul. Dworcowa 12 m 4, 09-402 Płock 80,50 pkt 80,50 pkt
8. EURODOM Jarosław Dąbkowski Tłuchówek 44, 87-605 Tłuchowo 83,12 pkt 83,12 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Maszewie Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Maszewie Dużym na działce o nr ewid. 90 w miejscowości Maszewo Duże, gm. Stara Biała. Inwestycja będzie realizowana na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę - Decyzja nr 1092/2013 z dnia 20.09.2013 r. Budynek będący przedmiotem zamówienia jest budynkiem trzy kondygnacyjnym, podpiwniczonym. W poziomie piwnicy zaprojektowano pomieszczenia gospodarcze, natomiast na każdej z trzech kondygnacji nadziemnych przewidziano korytarz i dwie sale lekcyjne. Projektowany segment posiada odrębne wejście zewnętrzne oraz klatkę schodową. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, murowanej ze stropami prefabrykowanymi i płaskim dwuspadowym dachem z płyt korytkowych krytym papą. Dane techniczne budynku: Powierzchnia zabudowy budynku - 159,9 0m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 523,10 m2 Kubatura - 2250,00 m3 W budynku zaplanowano wykonanie instalacji elektrycznej, wodociągowo-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania jako połączenie z odpowiednimi instalacjami w budynku istniejącym Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. Zawarte przez projektantów w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, przedmiary robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i należy traktować je jako przykładowe. Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały muszą posiadać parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 15.10.2013 r. do godz. 9.00.
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie lub budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej minimum 400 m2 wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót w specjalności sanitarnej oraz kierownika robót w specjalności elektrycznej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 ppkt a) w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych bądź organizacyjnych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 września 2013 r. Numer ogłoszenia: 392796 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Projekt budowlany - załączniki formalno-prawne
  3. Projekt budowlany - zagospodarowanie terenu, architektura budynku, informacja BIOZ
  4. Projekt budowlany - konstrukcja budynku
  5. Ekspertyza techniczna
  6. Projekt budowlany - wewnętrzne instalacje elektyrczne
  7. Projekt budowlany - instalacje c.o. i wod-kan
  8. Charakterystyka energetyczna budynku
  9. Przedmiar robót - roboty budowlane
  10. Przedmiar robót - instalacja elektryczna
  11. Przedmiar robót - instalacja wod-kan
  12. Przedmiar robót - instalacja c.o.
  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 03.10.2013 r.
    1. Przedmiar robót - roboty budowlane
    2. Przedmiar robót - instalacja elektryczna
    3. Przedmiar robót - instalacja wod-kan
    4. Przedmiar robót - instalacja c.o.

Załączniki

Powiadom znajomego