W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa ulic Pięknej, Miłej, Wesołej w Maszewie Dużym
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.5.2014
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 186 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 139362 - 2014 data 24.04.2014 r.


Sekcja I: Zamawiający

Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 024 3668710, fax. 024 3656165.

Sekcja II: Zmiany w ogłoszeniu

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.5).
W ogłoszeniu jest: 2096959,31 PLN.
W ogłoszeniu powinno być: 1959940,55 PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 maja 2014 r. Numer ogłoszenia: 160672 - 2014.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70190 - 2014 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Pięknej, Miłej, Wesołej w Maszewie Dużym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic osiedlowych: - ul. Wesołej na odcinku od km 0+012,91 do km 0+232,25, - ul. Pięknej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+356,28; - ul. Miłej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+178,22 w miejscowości Maszewo Duże, gm. Stara Biała. Inwestycja obejmuje wykonanie nowej konstrukcji ulic o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (ul. Piękna i ul. Miła) oraz z betonu asfaltowego (ul. Wesoła). Zaplanowano budowę chodników z kostki betonowej gr. 6 cm (ul. Wesoła), dojścia do furtek z kostki betonowej gr. 6 cm, budowę lub przebudowę zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, obsianie terenu trawą oraz wprowadzenie oznakowania pionowego. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczenie i przebudowę urządzeń teletechnicznych kolidujących z budową. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, projekt stałej organizacji ruchu stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, stała organizacja ruchu, przedmiar robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanych w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. Uwaga: 1. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości obowiązującym w tym zakresie normom. 2. Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca realizacji zadania przed złożeniem oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.23.10-8.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 23.04.2014
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 9.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2096959,31 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 1284000,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 1284000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1934790,00
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 kwietnia 2014 r. Numer ogłoszenia: 139362 - 2014.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Budowa ulic Pięknej, Miłej, Wesołej w Maszewie Dużym” została wybrana najkorzystniejsza oferta.

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 8 złożoną przez firmę:

DARBUD Dariusz Jarzyński
Nowa Biała 25, 09-411 Biała

Cena brutto za całość zamówienia objętego zadaniem: 1 284 000,00 zł
(słownie: jeden milion dwieście osiemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane „WASKOP” Wasek Elżbieta ul. Walecznych 9a/14, 09-409 Płock 90,39 90,39
2. „HYDROPOL” Sp. z o.o., ul. Targowa 10b, 09-500 Gostynin 78,38 78,38
3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno 94,42 94,42
4. PLONIX Wojciech Tokarski, Paweł Koniec s.c., ul. Krańcowa 12, 09-100 Płońsk 94,84 94,84
5. Przedsiębiorstwo Transportowo-Remontowe TRANSERWIS Maszewo Duże 1c, 09-400 Płock 95,18 95,18
6. "Zielony Ogród" Sp. z o.o., ul. Pocztowa 4, 09-472 Słupno 75,81 75,81
7. Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe „WAPNOPOL”, Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck 83,77 83,77
8. DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała 100 100
9. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „RIMEX” Janusz Frelek, ul. Agrestowa 1c, 09-402 Płock 66,36 66,36

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Pięknej, Miłej, Wesołej w Maszewie Dużym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic osiedlowych: - ul. Wesołej na odcinku od km 0+012,91 do km 0+232,25, - ul. Pięknej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+356,28; - ul. Miłej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+178,22 w miejscowości Maszewo Duże, gm. Stara Biała. Inwestycja obejmuje wykonanie nowej konstrukcji ulic o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (ul. Piękna i ul. Miła) oraz z betonu asfaltowego (ul. Wesoła). Zaplanowano budowę chodników z kostki betonowej gr. 6 cm (ul. Wesoła), dojścia do furtek z kostki betonowej gr. 6 cm, budowę lub przebudowę zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, obsianie terenu trawą oraz wprowadzenie oznakowania pionowego. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie kanalizacji deszczowej oraz zabezpieczenie i przebudowę urządzeń teletechnicznych kolidujących z budową. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, projekt stałej organizacji ruchu stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, stała organizacja ruchu, przedmiar robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanych w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. Uwaga: 1. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości obowiązującym w tym zakresie normom. 2. Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca realizacji zadania przed złożeniem oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.23.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 19.03.2014 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę drogi lub ulicy (w jednym lub kilku odcinkach) o nawierzchni z kostki betonowej o długości min. 200 m wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej, kierownika robót w specjalności sanitarnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę drogi lub ulicy (w jednym lub kilku odcinkach) o nawierzchni z kostki betonowej o długości min. 200 m;
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z zajęciem terenów stanowiących własność innych podmiotów, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 3 marca 2014 r. Numer ogłoszenia: 70190 - 2014.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa
  3. Projekt budowlano-wykonawczy - branża sanitarna
  4. Projekt budowlano-wykonawczy - branża telekomunikacyjna
  5. Badania geotechniczne
  6. Projekt stałej organizacji ruchu
  7. Szczegółowe specyfikacje techniczne - branża drogowa
  8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna
  9. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża telekomunikacyjna
  10. Przedmiar robót - branża drogowa
  11. Przedmiar robót - branża sanitarna
  12. Przedmiar robót - branża telekomunikacyjna
  1. Odpowiedź na zapytanie oraz zmiana SIWZ
  2. Przedmiar robót - branża drogowa

Załączniki

Powiadom znajomego