W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Powrót

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa ulicy Malinowej w Maszewie Dużym oraz przebudowa skrzyżowania (dz. nr ewid. 124) w Maszewie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.18.2014
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 186 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198426 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Malinowej w Maszewie Dużym oraz przebudowa skrzyżowania (dz. nr ewid. 124) w Maszewie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Malinowej w miejscowości Maszewo Duże oraz przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 562 z drogą wewnętrzną oznaczoną jako działka nr 124 w miejscowości Maszewo. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.23.31.29-9.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

Część NR: 1
Nazwa:Budowa ulicy Malinowej w Maszewie Dużym

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 25.07.2014.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 3.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Transportowo-Remontowe TRANSERWIS Krzysztof Dublicki, Maszewo Duże 1c, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243690,82 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 195570,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 195570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 225163,90
  3. Waluta: PLN.

Część NR: 2
Nazwa:Przebudowa skrzyżowania dr. wojewódzkiej nr 562 w km 44+067 z drogą wewnętrzną oznaczoną działką nr ewid. 124 w miejscowości Maszewo.

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 25.07.2014.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 2.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Transportowo-Remontowe TRANSERWIS Krzysztof Dublicki, Maszewo Duże 1c, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78698,35 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 59060,82
  2. Oferta z najniższą ceną: 59060,82 / Oferta z najwyższą ceną: 67921,52
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29 lipca 2014 r. Numer ogłoszenia: 253570 - 2014.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, powiat płocki, woj. mazowieckie że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: "Budowa ulicy Malinowej w Maszewie Dużym oraz przebudowa skrzyżowania (dz. nr ewid. 124) w Maszewie" w skład, którego wchodzą dwa zadania:

  1. Zadanie nr 1: Budowa ulicy Malinowej w Maszewie Dużym.
  2. Zadanie nr 2: Przebudowa skrzyżowania dr. wojewódzkiej nr 562 w km 44+067 z drogą wewnętrzną oznaczoną działką nr ewid. 124 w miejscowości Maszewo.

zostały wybrane najkorzystniejsze oferty.

Jedynym kryterium oceny ofert dla obu zadań była cena (cena – 100%).

  1. W zakresie Zadania nr 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

    Przedsiębiorstwo Transportowo-Remontowe „TRANSERWIS” Krzysztof Dublicki
    Maszewo Duże 1c, 09-400 Płock


    Cena brutto za wykonanie zamówienia wynosi: 195 570,00 zł
    (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100).

    Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert złożonych na Zadanie nr 1.

  2. W zakresie Zadania nr 2 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

    Przedsiębiorstwo Transportowo-Remontowe „TRANSERWIS” Krzysztof Dublicki
    Maszewo Duże 1c, 09-400 Płock


    Cena brutto za wykonanie zamówienia wynosi: 59 060,82 zł
    (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćdziesiąt złotych 82/100).

    Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert złożonych na Zadanie nr 2.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
Zadanie nr 1 Zadanie nr 2
w kryterium cena (cena - 100%) łącznie w kryterium cena (cena - 100%) łącznie
1. Przedsiębiorstwo Transportowo-Remontowe „TRANSERWIS” Krzysztof Dublicki Maszewo Duże 1c, 09-400 Płock 100 100 100 100
2. „ZIELONY OGRÓD” Spółka z o.o. ul. Pocztowa 4, 09-472 Słupno 87,36 87,36 brak oferty brak oferty
3. DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała 86,86 86,86 86,95 86,95

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Malinowej w Maszewie Dużym oraz przebudowa skrzyżowania (dz. nr ewid. 124) w Maszewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Malinowej w miejscowości Maszewo Duże oraz przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 562 z drogą wewnętrzną oznaczoną jako działka nr 124 w miejscowości Maszewo. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.23.31.29-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2014.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego: do dnia 26.06.2014 r. do godz. 08:00.
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z zajęciem terenów stanowiących własność innych podmiotów, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Załącznik I - Informacje dotyczące ofert częściowych

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ulicy Malinowej w Maszewie Dużym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę ulicy Malinowej w miejscowości Maszewo Duże. Zaprojektowano budowę ciągu pieszego o nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 3,0 m i długości 94 m, budowę ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni z kostki betonowejo szerokości 3,5 m i długosci 148 m oraz budowę placu z płyt ażurowych o szerokości 7,7 i długości 20 m. W zakres zamowienia wchodzi również zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych oraz przejścia gazociągu pod ciągiem pieszo-jezdnym rurami osłonowymi, a także wycinka kolidujących drzew. Zjazdy indywidulane należy wykonać z kruszywa łamanego o grubości 15 cm. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa skrzyżowania dr. wojewódzkiej nr 562 w km 44+067 z drogą wewnętrzną oznaczoną działką nr ewid. 124 w miejscowości Maszewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa skrzyżowania drogi wewnętrznej (działka nr ewid. 124) z drogą wojewódzką nr 562 w Maszewie (działka nr ewid.75). Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie fragmentu jezdni o szerokości 6,0 m i nawierzchni bitumicznej na powierzchni 71 m2, fragmentu pobocza utwardzonego kruszywem łamanym, chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm szerokości 1,5 m po obu stronach drogi wojewódzkiej. Pod skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 562 zaprojektowano przepusty o średnicy 40 cm. Zadanie obejmuje również zabezpieczenie istniejącej linii telefonicznej, wykonanie trawników oraz wykonanie oznakowania. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania robót określają: projekt budowlany, rysunek przedstawiający zabezpieczenie linii telefonicznej, warunki TP. S.A., szczegółowa specyfikacja techniczna oraz stała organizacja ruchu stanowiące załącznik do SIWZ. Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.29-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11 czerwca 2014 r. Numer ogłoszenia: 198426 - 2014.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Zadanie nr 1

  1. Projekt budowlany - ulica Malinowa
  2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  3. Przedmiar robót

Zadanie nr 2

  1. Projekt budowlano-wykonaczy
  2. Operat wodnoprawny
  3. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
  4. Stała organizacja ruchu
  5. Zabezpieczenie linii telefinicznej
  6. Warunki TP S.A.
  7. Przedmiar robót
  1. Odpowiedź na zapytanie oraz zmiana SIWZ
  2. Projekt zagospodarowania terenu

Załączniki

Powiadom znajomego