W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa ulic Umińskiego i Poniatowskiego wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną w Starych i Nowych Proboszczewicach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.3410-19/10
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 4 845 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa ulic Umińskiego i Poniatowskiego wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną w Starych i Nowych Proboszczewicach" zawarta została umowa z następującym wykonawcą:

Konsorcjum firm:
Zakład Instalacji Sanitarnych
"Tech - Instal" Grażyna Porębska,
ul. Jana Pawła II 27/67
09-410 Płock - lider konsorcjum
Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
"DROGBUD" sp. z o.o.,
ul. Inżynierska 32
96-500 Sochaczew - partner konsorcjum


Cena brutto oferty: 1 899 660,27 zł
(słownie złotych: milion osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych 27/100).

Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: "Budowa ulic Umińskiego i Poniatowskiego wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną w Starych i Nowych Proboszczewicach" została wybrana najkorzystniejsza oferta.
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę numer 1 złożoną przez:

Konsorcjum firm:
Zakład Instalacji Sanitarnych "Tech - Instal" Grażyna Porębska,
09-410 Płock, ul. Jana Pawła II 27/67 i
Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROGBUD" sp. z o.o.,
96-500 Sochaczew, ul. Inżynierska 32


Cena brutto oferty: 1 899 660, 27 zł
(słownie: jeden milion osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych 27/100).


Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie. Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. Konsorcjum firm: Zakład Instalacji Sanitarnych "Tech - Instal" Grażyna Porębska, 09-410 Płock, ul. Jana Pawła II 27/67 i Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROGBUD" sp. z o.o., 96-500 Sochaczew, ul. Inżynierska 32 100,00 pkt. 100,00 pkt.
2. Konsorcjum firm: HYDROPOL Sp. z o.o., 09-500 Gostynin, ul. Targowa 10B i Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A., 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 28, 72,82 pkt. 72,82 pkt.
3. Konsorcjum firm: Zakład Budowlano - Montażowy "BUDOMONT", Stanisław Dublicki, Brudzeń Duży 47, 09-414 Brudzeń i TEMAX M. Kopcińska i J. Lipczewski Sp.j., 09-411 Płock, ul. Zglenickiego 52F 82,24 pkt. 82,24 pkt.
4. Konsorcjum firm: Kopalnia Piachu i Żwiru "WASKOP", Wasek Elżbieta, 09-409 Płock, ul. Walecznych 9a i Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane "WASBUD", Wasek Jacek, Płock, ul. Walecznych 9a/14 97,87 pkt. 97,87 pkt.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 277690 - 2010 data 03.09.2010 r.

Sekcja I: Zamawiający

Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. (24) 366-87-10, faks (24) 365-61-65.

Sekcja II: Zmiany w ogłoszeniu

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Umińskiego oraz ulicy księcia J. Poniatowskiego w Starych Proboszczewicach o łącznej długości ok. 1,3 km wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną. - Ulica Umińskiego posiadać będzie jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa kamiennego. Jezdnia obramowana będzie krawężnikiem betonowym wtopionym. Zjazdy wykonane zostaną z kruszywa kamiennego a pobocza gruntowe ulepszone zostaną pospółką. - Ulica księcia J. Poniatowskiego posiadać będzie jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni z kostki betonowej w obramowaniu z krawężnika betonowego. Zjazdy wykonane zostaną z kruszywa kamiennego. - Odwodnienie ulic Umińskiego i Poniatowskiego nastąpi częściowo powierzchniowo za pośrednictwem rowów, częściowo przez kanalizację deszczową. Zaprojektowano kanalizację deszczową o długości łącznej 263,2 m z rur dwuściennych śr. 600, 500 i 300 mm oraz PVC - U śr. 200 mm. - Kanalizacja sanitarna. Zaprojektowano kanalizację sanitarną do odprowadzenia ścieków z rur kamionkowych śr. 200 mm o długości 1292,6 m. Połączenie ciągów kanałów zaprojektowano poprzez wybudowanie studni kanalizacyjnych żelbetowych o śr. 1200 mm. Zaprojektowano 37 przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC - U o śr. 160 mm i łącznej długości 246,7 m zakończonych studniami kanalizacyjnymi o śr. 425 mm. Przedmiotem umowy jest także budowa przepustów drogowych o śr 60 cm o długości 30 m, a także przebudowa i zabezpieczenie linii telefonicznej w miejscach kolizji z budowanymi drogami. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, a także dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Umińskiego oraz ulicy księcia J. Poniatowskiego w Starych i Nowych Proboszczewicach o łącznej długości ok. 1,3 km wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną. - Ulica Umińskiego posiadać będzie jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa kamiennego. Jezdnia obramowana będzie krawężnikiem betonowym wtopionym. Zjazdy wykonane zostaną z kruszywa kamiennego a pobocza gruntowe ulepszone zostaną pospółką. - Ulica księcia J. Poniatowskiego posiadać będzie jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni z kostki betonowej w obramowaniu z krawężnika betonowego. Zjazdy wykonane zostaną z kruszywa kamiennego. - Odwodnienie ulic Umińskiego i Poniatowskiego nastąpi częściowo powierzchniowo za pośrednictwem rowów, częściowo przez kanalizację deszczową. Zaprojektowano kanalizację deszczową o długości łącznej 263,2 m z rur dwuściennych śr. 600, 500 i 300 mm oraz PVC - U śr. 200 mm. - Kanalizacja sanitarna. Zaprojektowano kanalizację sanitarną do odprowadzenia ścieków z rur kamionkowych śr. 200 mm o długości 1292,6 m. Połączenie ciągów kanałów zaprojektowano poprzez wybudowanie studni kanalizacyjnych żelbetowych o śr. 1200 mm. Zaprojektowano 37 przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC - U o śr. 160 mm i łącznej długości 246,7 m zakończonych studniami kanalizacyjnymi o śr. 425 mm. Przedmiotem umowy jest także budowa przepustów drogowych o śr 60 cm o długości 30 m, a także przebudowa i zabezpieczenie linii telefonicznej w miejscach kolizji z budowanymi drogami. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, a także dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Umińskiego i Poniatowskiego wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną w Starych i Nowych Proboszczewicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Umińskiego oraz ulicy księcia J. Poniatowskiego w Starych Proboszczewicach o łącznej długości ok. 1,3 km wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną. - Ulica Umińskiego posiadać będzie jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa kamiennego. Jezdnia obramowana będzie krawężnikiem betonowym wtopionym. Zjazdy wykonane zostaną z kruszywa kamiennego a pobocza gruntowe ulepszone zostaną pospółką. - Ulica księcia J. Poniatowskiego posiadać będzie jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni z kostki betonowej w obramowaniu z krawężnika betonowego. Zjazdy wykonane zostaną z kruszywa kamiennego. - Odwodnienie ulic Umińskiego i Poniatowskiego nastąpi częściowo powierzchniowo za pośrednictwem rowów, częściowo przez kanalizację deszczową. Zaprojektowano kanalizację deszczową o długości łącznej 263,2 m z rur dwuściennych śr. 600, 500 i 300 mm oraz PVC - U śr. 200 mm. - Kanalizacja sanitarna. Zaprojektowano kanalizację sanitarną do odprowadzenia ścieków z rur kamionkowych śr. 200 mm o długości 1292,6 m. Połączenie ciągów kanałów zaprojektowano poprzez wybudowanie studni kanalizacyjnych żelbetowych o śr. 1200 mm. Zaprojektowano 37 przyłączy kanalizacyjnych z rur PVC - U o śr. 160 mm i łącznej długości 246,7 m zakończonych studniami kanalizacyjnymi o śr. 425 mm. Przedmiotem umowy jest także budowa przepustów drogowych o śr 60 cm o długości 30 m, a także przebudowa i zabezpieczenie linii telefonicznej w miejscach kolizji z budowanymi drogami. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, a także dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.24.40-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50000,- (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS Biała 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 22.09.2010 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wybudowanie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 1,0 km oraz wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1,0 km
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: wytwórnią mas bitumicznych, układarką mas bitumicznych oraz dwoma walcami drogowymi
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności drogowej, kierownika robót w specjalności sanitarnej, a także 1 operatora układarki mas bitumicznych, 2 operatorów walców drogowych, 1 montera instalacji sanitarnych oraz 3 pracowników fizycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.09.2010. Numer ogłoszenia: 277690 - 2010.

 

Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Załącznik nr 9 - przedmiary robót
  1. Przedmiar robót - branża drogowa
  2. Przedmiar robót - branża sanitarna
  3. Przedmiar robót - branża teletechniczna

 

Załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa
  1. Projekt budowlany część 1 - branża drogowa
  2. Projekt budowlany część 2 - branża drogowa
  3. Projekt budowlany część 3 - branża drogowa
  4. Projekt budowlany część 4 - branża drogowa
  5. Projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej
  6. Projekt budowlano-wykonawczy - branża teletechniczna

 

Załącznik nr 11 - specyfikacje techniczne
  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża drogowa
  2. Specyfikacja techniczna - branża sanitarna
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża teletechniczna

 

  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 8 września 2010 r.
  2. Odpowiedź na zapytanie z dnia 14 września 2010 r.

  1. Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki

Powiadom znajomego