W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa szlaków pieszych oraz parkingu przy zabytkowym kościele w Brwilnie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.1.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32736 - 2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szlaków pieszych oraz parkingu przy zabytkowym kościele w Brwilnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi na odcinku od km 0+000.00 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 562) do km 0+428.97, ciągu pieszo-rowerowego (chodnika) od km 0+000.00 do km 0+260.65 (z wyłączeniem kładki nad rowem melioracyjnym) oraz budowa parkingu przy Kościele p.w. św. Andrzeja Apostoła w miejscowości Brwilno. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nowej konstrukcji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz w obrębie kościoła z kostki granitowej, opaski z kostki granitowej wzdłuż ogrodzenia kościoła, parkingu z kostki betonowej, ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej, rozbudowę skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 562, budowę zjazdów na działki przyległe do drogi, umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie oraz budowa przepustu pod drogą. Wody opadowe z terenów przyległych i drogi będą odbierane przez zaprojektowany na odcinku od km 0+000.00 do km 0+375.00 rów przydrożny, z którego za pomocą wykonanego przepustu pod drogą zostaną odprowadzone do rowu na działce nr ewid. 76/1. W obrębie zabytkowego kościoła zostanie wykonany wpust uliczny i studnia chłonna odprowadzająca wodę z jezdni do gruntu. W zakres zamówienia wchodzi również przebudowa i zabezpieczenie istniejącej linii telefonicznej kolidującej z budową szlaków pieszych oraz parkingu. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projekt stałej organizacji ruchu stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, stała organizacja ruchu, przedmiary robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanych w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy. Uwaga: 1. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości obowiązującym w tym zakresie normom. 2. Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca realizacji zadania przed złożeniem oferty. 3. Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 4. Na każdym etapie realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu niezbędne dokumenty, w szczególności kosztorysy, wymagane do złożenia wniosku o płatność w ramach w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 06.03.2013.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 7.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A., ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1052110,44 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 859757,06
  2. Oferta z najniższą ceną: 859757,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1058971,58
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 7 marca 2013 r. Numer ogłoszenia: 93034 - 2013.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) Zamawiający Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki, woj. mazowieckie zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: "Budowa szlaków pieszych oraz parkingu przy zabytkowym kościele w Brwilnie" została wybrana najkorzystniejsza oferta.

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A.
ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin


Cena oferty brutto: 859 757,06 zł
(słownie: osiemset pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt siedem złotych 06/100)

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A., ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin 100 100
2. PETROINVEST-BUD Cezary Plewiński, ul. Zglenickiego 48, 09-411 Płock 81,59 81,59
3. DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała 92,10 92,10
4. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul 19-go Stycznia 62, 09-100 Płońsk 88,92 88,92
5. Przedsiębiorstwo Transportowo-Remontowe "TRANSERWIS" Krzysztof Dublicki, Maszewo Duże 1c, 09-400 Płock 96,71 96,71
6. Zakład Instalacji Sanitarnych "TECH-INSTAL", Grażyna Porębska, ul. Jana Pawła II 27/67, 09-410 Płock 97,78 97,78
7. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "RIMEX" Janusz Frelek, ul. Agrestowa 1c, 09-402 Płock 81,19 81,19

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szlaków pieszych oraz parkingu przy zabytkowym kościele w Brwilnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi na odcinku od km 0+000.00 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 562) do km 0+428.97, ciągu pieszo-rowerowego (chodnika) od km 0+000.00 do km 0+260.65 (z wyłączeniem kładki nad rowem melioracyjnym) oraz budowa parkingu przy Kościele p.w. św. Andrzeja Apostoła w miejscowości Brwilno. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nowej konstrukcji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz w obrębie kościoła z kostki granitowej, opaski z kostki granitowej wzdłuż ogrodzenia kościoła, parkingu z kostki betonowej, ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej, rozbudowę skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 562, budowę zjazdów na działki przyległe do drogi, umocnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie oraz budowa przepustu pod drogą. Wody opadowe z terenów przyległych i drogi będą odbierane przez zaprojektowany na odcinku od km 0+000.00 do km 0+375.00 rów przydrożny, z którego za pomocą wykonanego przepustu pod drogą zostaną odprowadzone do rowu na działce nr ewid. 76/1. W obrębie zabytkowego kościoła zostanie wykonany wpust uliczny i studnia chłonna odprowadzająca wodę z jezdni do gruntu. W zakres zamówienia wchodzi również przebudowa i zabezpieczenie istniejącej linii telefonicznej kolidującej z budową szlaków pieszych oraz parkingu. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projekt stałej organizacji ruchu stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. Zawarte w załączonych do SIWZ dokumentach (dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, stała organizacja ruchu, przedmiary robót) ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych opisanych w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy. Uwaga: 1. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości obowiązującym w tym zakresie normom. 2. Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca realizacji zadania przed złożeniem oferty. 3. Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 4. Na każdym etapie realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu niezbędne dokumenty, w szczególności kosztorysy, wymagane do złożenia wniosku o płatność w ramach w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 08.02.2013 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie zrealizowania, co najmniej 1 zadania o wartości min. 200 tys. zł w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub kostki brukowej (potwierdzonego referencjami)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie dysponowanie: układarką mas bitumicznych, walcem drogowym, koparką, samochodem ciężarowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej. Ponadto wykonawca musi dysponować, co najmniej 1 operatorem układarki mas bitumicznych, 1 operatorem walca drogowego, 1 operatorem koparki oraz 1 kierowcą samochodu ciężarowego oraz załączenie oświadczeń, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z zajęciem terenów stanowiących własność innych podmiotów, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23 stycznia 2013 r. Numer ogłoszenia: 32736 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa (plik 1 z 3)
  3. Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa (plik 2 z 3)
  4. Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa (plik 3 z 3)
  5. Projekt budowlano-wykonawczy - branża telekomunikacyjna
  6. Przedmiar robót - branża drogowa
  7. Przedmiar robót - branża drogowa ciąg pieszo-rowerowy (chodniki) i parking
  8. Przedmiar robót - branża telekomunikacyjna
  9. Badania geotechniczne
  10. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - branża drogowa
  11. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - branża telekomunikacyjna
  12. Projekt stałej organizacji ruchu
  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 29.01.2013
  2. Odpowiedź na zapytanie z dnia 01.02.2013 r.
  3. Odpowiedź na zapytanie z dnia 04.02.2013 r.
  4. Zmiana SIWZ z dnia 05.02.2013 r..

Załączniki

Powiadom znajomego