W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa zespołu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowości Nowe Proboszczewice
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.7.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172904 - 2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowości Nowe Proboszczewice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowości Nowe Proboszczewice. Zadanie obejmuje realizację inwestycji zgodnie z Decyzją nr 838/2011 z dnia 15.07.2011 r. Starosty Płockiego. Inwestycja będzie realizowana na dz. o nr ewid. 77/8, 77/9, 77/3, 77/32 (powstałej z podziału działki nr ewid.77/27), 130/2. W ramach inwestycji planowane jest wykonanie w szczególności: - nawierzchni utwardzonej (wewnętrzne drogi dojazdowe, parking przy budynku OSP oraz przy budynku Ośrodka Zdrowia) z kostki betonowej o gr. 8 cm wraz z krawężnikami - o pow. 1202 m2; - nawierzchni utwardzonej (układ ciagów pieszych oraz ciągów wokół parkingu przy remizie) z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z obrzeżami betonowymi - o łącznej pow. 793 m2 (metoda wyliczenia nawierzchni utwardzonej: 558 m2 + 235 m2) - komunikacji pieszej o nawierzchni żwirowej wraz z obrzeżami betonowymi - o pow. 669 m2; - nawierzchni trawiastej z trawy wraz z konserwacją i pierwszym koszeniem pielęgnacyjnym - o łącznej pow. 7854,50 m2 (metoda wyliczenia powierzchni trawiastej: 1910,50 m2 + 3445 m2 + 2499 m2); - adaptacji istniejacych skarp - o pow. 2522 m2; - nasadzeń - 29 szt. drzew ozdobnych oraz 200 szt. sadzonek krzewów zimozielonych, - trwałego montażu ławek z oparciem - 12 szt.; - trwałego montażu koszy na śmieci - 10 szt.; - trwałego montażu stojaków rowerowych - 2 szt.; - oświetlenia terenu za pomocą opraw o mocy 150W na słupach parkowych - 26 szt.; - kanalizacji deszczowej. Zakres oraz zestawienie powierzchni do wykonania w ramach zamówienia zostało przedstawione na rysunku Bilans powierzchni stanowiącym załącznik do SIWZ. Zestawienie nowych nasadzeń drzew ozdobnych i krzewów zatwierdzonych przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie zostało przedstawione na rysunku Wykaz drzew ozdobnych i krzewów stanowiący załącznik do SIWZ. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: Bilans powierzchni, Wykaz drzew ozdobnych i krzewów, dokumentacja projektowa, inwentaryzacja zieleni wraz z gospodarką drzewostanem oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ. Powierzchnie elementów zagospodarowania terenu należy przyjąć z Bilansu powierzchni stanowiącego załącznik do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.00-1.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 19.06.2013.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 5.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 925234,17 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 799500,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 799500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1150000,00
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20 czerwca 2013 r. Numer ogłoszenia: 119489 - 2013.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: „Budowa zespołu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowości Nowe Proboszczewice” została wybrana najkorzystniejsza oferta.

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez firmę:

DARBUD Dariusz Jarzyński
Nowa Biała 25, 09-411 Biała

Cena oferty brutto: 799 500,00 zł

(słownie: siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100)

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. DARBUD Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała 100,00 pkt 100,00 pkt
2. "Zielony Ogród" Sp. z o.o. ul. Pocztowa 4, 09-472 Słupno 92,32 pkt 92,32 pkt
3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROBUD" s.c. Sławomir Zbińkowski, Barbara Zbińkowska, Władysławów 11A, 96-500 Sochaczew 69,52 pkt 69,52 pkt
4. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „RIMEX” Janusz Frelek, ul. Agrestowa 1c, 09-402 Płock 92,00 pkt 92,00 pkt
5. Zakład Instalacji Sanitarnych „TECH-INSTAL” Grażyna Porębska, ul. Jana Pawła II 27/67, 09-410 Płock 80,79 pkt 80,79 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowości Nowe Proboszczewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowości Nowe Proboszczewice. Zadanie obejmuje realizację inwestycji zgodnie z Decyzją nr 838/2011 z dnia 15.07.2011 r. Starosty Płockiego. Inwestycja będzie realizowana na dz. o nr ewid. 77/8, 77/9, 77/3, 77/32 (powstałej z podziału działki nr ewid.77/27), 130/2. W ramach inwestycji planowane jest wykonanie w szczególności: - nawierzchni utwardzonej (wewnętrzne drogi dojazdowe, parking przy budynku OSP oraz przy budynku Ośrodka Zdrowia) z kostki betonowej o gr. 8 cm wraz z krawężnikami - o pow. 1202 m2; - nawierzchni utwardzonej (układ ciagów pieszych oraz ciągów wokół parkingu przy remizie) z kostki betonowej gr. 6 cm wraz z obrzeżami betonowymi - o łącznej pow. 793 m2 (metoda wyliczenia nawierzchni utwardzonej: 558 m2 + 235 m2) - komunikacji pieszej o nawierzchni żwirowej wraz z obrzeżami betonowymi - o pow. 669 m2; - nawierzchni trawiastej z trawy wraz z konserwacją i pierwszym koszeniem pielęgnacyjnym - o łącznej pow. 7854,50 m2 (metoda wyliczenia powierzchni trawiastej: 1910,50 m2 + 3445 m2 + 2499 m2); - adaptacji istniejacych skarp - o pow. 2522 m2; - nasadzeń - 29 szt. drzew ozdobnych oraz 200 szt. sadzonek krzewów zimozielonych, - trwałego montażu ławek z oparciem - 12 szt.; - trwałego montażu koszy na śmieci - 10 szt.; - trwałego montażu stojaków rowerowych - 2 szt.; - oświetlenia terenu za pomocą opraw o mocy 150W na słupach parkowych - 26 szt.; - kanalizacji deszczowej. Zakres oraz zestawienie powierzchni do wykonania w ramach zamówienia zostało przedstawione na rysunku Bilans powierzchni stanowiącym załącznik do SIWZ. Zestawienie nowych nasadzeń drzew ozdobnych i krzewów zatwierdzonych przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie zostało przedstawione na rysunku Wykaz drzew ozdobnych i krzewów stanowiący załącznik do SIWZ. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: Bilans powierzchni, Wykaz drzew ozdobnych i krzewów, dokumentacja projektowa, inwentaryzacja zieleni wraz z gospodarką drzewostanem oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ. Powierzchnie elementów zagospodarowania terenu należy przyjąć z Bilansu powierzchni stanowiącego załącznik do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.31.61.00-6, 45.23.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 20.05.2013 r. do godz. 09.00
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie wykonania roboty budowlanej obejmującej budowę parkingu lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 500 m2 wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania: 1 koparką (lub koparko-ładowarką) i 1 samochodem ciężarowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności drogowej, która odbyła, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z §24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, praz restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 ppkt a) w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z zajęciem terenów stanowiących własność innych podmiotów, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający podpisał umowę o przyznanie pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 kwietnia 2013 r. Numer ogłoszenia: 172904 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Bilans powierzchni
  3. Wykaz drzew ozdobnych i krzewów
  4. Decyzja nr 838/2011 Starosty Płockiego
  5. Decyzja nr 87/2013 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  6. Projekt budowlano-wykonawczy - architektura
  7. Inwentaryzacja zieleni wraz z gospodarką drzewostanem
  8. Projekt budowlano-wykonawczy - branża elektryczna
  9. Projekt budowlano-wykonawczy - branża sanitarna
  10. Specyfikacja wykonania i odbioru robót - architektura
  11. Specyfikacja techniczna - branża elektryczna
  12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna
  13. Przedmiar robót
  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 08.05.2013 r..
  2. Odpowiedź na zapytanie z dnia 14.05.2013 r..

Załączniki

Powiadom znajomego