W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Powrót

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.9.2011
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 4 845 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107234 - 2011 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do istniejącego budynku szkoły podstawowej w Wyszynie od strony północnej dwukondygnacyjnego segmentu o wymiarach 5,05m x 17,25m wraz z instalacjami wodociągową, kanalizacyjną, c.o. i elektyczną oraz budowa chodnika. Lokalizacja robót przedstawiona została na rysunku poglądowym. W zakres zadania wchodzi: - budowa dwukondygnacyjnego segmentu o wym. 5,05m x 17,26m zgodnie z projektem budowlanym, - wykonanie kompletnych instalacji wewnętrznych: wodociągowo-kanalizacyjnej, c.o. i elektrycznej. Ponadto w ramach zadania należy: 1) na parterze: - wykonać wiatrołap z profili PCV, - wymontować na parterze od strony północnej drzwi wejściowe oznaczone symbolem Dz-2 i zamontować je w dobudowanej klatce schodowej, a w ich miejsce wstawić drzwi z profili aluminiowych, - w szatni na parterze (oznaczonej na rzucie parteru jako pomieszczenie biurowe) należy zamontować jedynie jedno okno o symbolu o8 oraz kratkę wentylacyjną, - zamontować kratkę wentylacyjną wraz z kanałem wentylacyjnym na korytarzu za wiatrołapem, - zamontować platformę dla osób niepełnosprawnych w miejscu windy żywieniowej, - wybudowanć komin do odprowadzenia wentylacji z części dobudowanej do szkoły. 2) na poddaszu: - wymontować na poddaszu w korytarzu od strony północnej okno oznaczonego w wykazie stolarki budowlanej w projekcie branży architektonicznej symbolem o7 oraz zamontować je na poddaszu dobudowanego segmentu od strony północnej, - na korytarzu w budynku szkoły zamontować ścianę z drzwiami z profili PCV, które będą oddzielać część szkolną od części przedszkolnej, - w rozdzielni posiłków na poddaszu (onaczonej na rzucie poddasza jako szatnia przedszkolna) zamontować zlew dwukomorowy z instalacją wodociągowo-kanalizacyjną oraz punkty poboru energii elektrycznej, w tym pomieszczeniu należy położyć w okolicy zlewu na ścianie glazurę do wys. 2 m i terakotę na podłodze, 3) na zewnątrz budynku: - wykonać chodnik z kostki betonowej od istniejącego chodnika wzdłuż istniejącego budynku do dobudowanej klatki schodowej, z chodnika do wejścia do klatki schodowej wykonać pochylnię dla osób niepełnosprawnych (powierzchnia chodnika 44 m2). Całość dobudowanego segmentu docieplić zgodnie z przyjętą w projekcie technologią. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: przedmiary robót, dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.06.2011.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 5.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Budowlano Remontowy CZAR - BUD s.c., ul. Otolińska 21, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384 887,87 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 315 399,60
  2. Oferta z najniższą ceną: 315 399,60 / Oferta z najwyższą ceną: 482 640,86
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 czerwca 2011 r. Numer ogłoszenia: 163082 - 2011.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 113 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki informuje, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie" wybrana została najkorzystniejsza oferta.

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę:

Zakład Budowlano - Remontowy "CZAR - BUD" s.c.
ul. Otolińska 21
09-407 Płock


Cena oferty brutto: 315 399,60 złotych
(słownie: trzysta piętnaście tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 60/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. Przedsiębiorstwo Budowlane "ELMIR" Przemysław Niewiadomski, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock 76,46 pkt 76,46 pkt
2. Zakład Usług Ogólnobudowlanych, Antykorozyjnych, Dekarskich i Transportowych "TEKOBUD" Zdzisław Kołecki, Marcin Kołecki Sp. jawna, ul. Dworcowa 12 m 4, 09-400 Płock 65,35 pkt 65,35 pkt
3. Zakład Budowlano - Remontowy "CZAR - BUD" s.c., ul. Otolińska 21, 09-407 Płock 100,00 pkt 100,00 pkt
4. Prywatne Przedsiębiorstwo Budowlane "ALPEX" - Mariusz Skrętowski - Sp. jawna, ul. Zglenickiego 42G, 09-411 Płock 73,79 pkt 73,79 pkt
5. "TECH-ELPRO" Roman Pniewski, Robert Pniewski, Robert Sawa s.c., ul. H. Sienkiewicza 51, 09-411 Biała 72,51 pkt 72,51 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wyszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do istniejącego budynku szkoły podstawowej w Wyszynie od strony północnej dwukondygnacyjnego segmentu o wymiarach 5,05m x 17,25m wraz z instalacjami wodociągową, kanalizacyjną, c.o. i elektyczną oraz budowa chodnika. Lokalizacja robót przedstawiona została na rysunku poglądowym. W zakres zadania wchodzi: - budowa dwukondygnacyjnego segmentu o wym. 5,05m x 17,26m zgodnie z projektem budowlanym, - wykonanie kompletnych instalacji wewnętrznych: wodociągowo-kanalizacyjnej, c.o. i elektrycznej. Ponadto w ramach zadania należy: 1) na parterze: - wykonać wiatrołap z profili PCV, - wymontować na parterze od strony północnej drzwi wejściowe oznaczone symbolem Dz-2 i zamontować je w dobudowanej klatce schodowej, a w ich miejsce wstawić drzwi z profili aluminiowych, - w szatni na parterze (oznaczonej na rzucie parteru jako pomieszczenie biurowe) należy zamontować jedynie jedno okno o symbolu o8 oraz kratkę wentylacyjną, - zamontować kratkę wentylacyjną wraz z kanałem wentylacyjnym na korytarzu za wiatrołapem, - zamontować platformę dla osób niepełnosprawnych w miejscu windy żywieniowej, - wybudowanć komin do odprowadzenia wentylacji z części dobudowanej do szkoły. 2) na poddaszu: - wymontować na poddaszu w korytarzu od strony północnej okno oznaczonego w wykazie stolarki budowlanej w projekcie branży architektonicznej symbolem o7 oraz zamontować je na poddaszu dobudowanego segmentu od strony północnej, - na korytarzu w budynku szkoły zamontować ścianę z drzwiami z profili PCV, które będą oddzielać część szkolną od części przedszkolnej, - w rozdzielni posiłków na poddaszu (onaczonej na rzucie poddasza jako szatnia przedszkolna) zamontować zlew dwukomorowy z instalacją wodociągowo-kanalizacyjną oraz punkty poboru energii elektrycznej, w tym pomieszczeniu należy położyć w okolicy zlewu na ścianie glazurę do wys. 2 m i terakotę na podłodze, 3) na zewnątrz budynku: - wykonać chodnik z kostki betonowej od istniejącego chodnika wzdłuż istniejącego budynku do dobudowanej klatki schodowej, z chodnika do wejścia do klatki schodowej wykonać pochylnię dla osób niepełnosprawnych (powierzchnia chodnika 44 m2). Całość dobudowanego segmentu docieplić zgodnie z przyjętą w projekcie technologią. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: przedmiary robót, dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2011.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 8000,- (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 26.05.2011 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wykonanie przynajmniej jednego zadania obejmującego roboty porównywalne do przedmiotu zamówienia. W wykazie wykonanych robót musi znajdować się co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie robót porównywalnych do będących przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona).
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10 maja 2011 r. Numer ogłoszenia: 107234 - 2011.


Pliki do pobrania

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Rysunek poglądowy - lokalizacja robót
  3. Przedmiar robót - branża budowlana
  4. Przedmiar robót - branża sanitarna
  5. Przedmiar robót - branża elektryczna
  6. Projekt budowlany - branża architektoniczna (plik 1 z 3)
  7. Projekt budowlany - branża architektoniczna (plik 2 z 3)
  8. Projekt budowlany - branża architektoniczna (plik 3 z 3)
  9. Projekt budowlany - branża konstrukcyjna 1
  10. Projekt budowlany - branża konstrukcyjna 2 (plik 1 z 2)
  11. Projekt budowlany - branża konstrukcyjna 2 (plik 2 z 2)
  12. Projekt budowlany - instalacje c.o., wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej (plik 1 z 2)
  13. Projekt budowlany - instalacje c.o., wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i wentylacji mechanicznej (plik 2 z 2)
  14. Projekt budowlano-wykonawczy - wewnętrzne instalacje elektryczne
  15. Projekt budowlany - ukształtowanie terenu i drogowy
  16. Badania geologiczne
  17. Ekspertyza techniczna
  18. Specyfikacja techniczna kubaturowa
  19. Specyfikacja techniczna - branża elektryczna
  20. Specyfikacja techniczna - branża sanitarna i instalacyjna

Załączniki

Powiadom znajomego