W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała - etap I
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.9.2012
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170512 - 2012 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociagowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej: z rur PE fi 63 dł. 30,5 mb, z rur PE fi 90 dł. 135 mb, z rur PE fi 110 dł. 835,7 mb, z rur PE fi 160 dł. 110 mb, z rur PE fi 180 dł. 2067,90 mb oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200 dł. 374,00 mb i z rur kamionkowych fi 200 dł. 845,80 mb. Odcinki sieci wodociągowej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: > Brwilno: * dz. nr ewid. 48/15 - z rur fi 90PE długości 60 mb; * dz. nr ewid. 66/37 - z rur fi 160PE długości 110 mb, z rur fi 90PE długości 65 mb; * dz. nr ewid. 61/9, 63/15 - z rur fi 110PE długości 163,50 mb; > Maszewo Duże: * dz. nr ewid.100/2, 89/2, 89/7 - z rur fi 110 PE długości 208 mb, z rur fi 63 długości 30,5 mb; > Nowa Biała: * dz. nr ewid. 67/4, 66/2, 65/2, 64/4 - z rur fi 180PE długości 223 mb, z rur fi 110 PE długości 74 mb; * dz. nr ewid. 24/7, 24/14, 160/1, 160/2, 166/244, 24/3, 180/243, 24/2, 165/242, 24/6, 68, 28/7, 29/4, 29/5, 28/2, 28/12, 28/13, 28/10, 28/11, 64/3, 64/4 - z rur fi 180 PE długości 1844,90 mb; > Nowe Proboszczewice: * dz. nr ewid. 594/1, 600/17, 600/1, 600/23, 600/31, 600/33 - z rur fi 110 PE długości 385,70 mb, z rur fi 90 PE długości 10 mb; wymiana rur z fi 90PVC na fi 110 PE długości 4,5 mb; Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: > Brwilno: * dz. nr ewid. 66/37 - z rur kamionkowych fi 200 długości 75 mb; > Nowa Biała: * dz. nr ewid. 13/3, 14/3, 14/4, 15/1, 15/2, 15/3, 68, 34/3, 34/7, 33/4, 16/1, 33/7, 32/4, 32/8, 32/7, 32/10 - z rur fi 200PVC długości 273 mb + 101 mb; > Maszewo Duże i Nowa Biała: * działki nr ewid. 221/42, 220/2, 219/2, 219/4, 219/6, 219/5, 226 w miejscowości Maszewo Duże oraz 67/9, 67/1, 67/2, 67/8, 67/4 w miejscowości Nowa Biała - z rur kamionkowych fi 200 długości 606 mb; > Nowe Proboszczewice: * dz. nr ewid. 1/9, 2/11, 2/6, 2/5, 2/9, 3/1 - z rur kamionkowych fi 200 długości 164,80 mb.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.08.2012.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 11.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 6.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Zakład Usług Technicznych Budownictwa Osiecki Andrzej, ul. Płocka 59A/5, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2514891,73 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 923097,19
  2. Oferta z najniższą ceną: 786950,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2090024,94
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20 sierpnia 2012 r. Numer ogłoszenia: 305888 - 2012.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający Gmina Stara Biała zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącym zamówienia pn. "Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała" - etap I.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 10 złożoną przez firmę:

Zakład Usług Technicznych Budownictwa
Osiecki Andrzej
ul. Płocka 59A/5, 09-200 Sierpc


Cena oferty brutto: 923 097,19 zł
(słownie: dziewięćset dwadzieścia trzy tysiące dziewięćdziesiąt siedem złotych 19/100)

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie spośród ofert nieodrzuconych.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. Roboty ziemne, Mirosław Majka, ul. Hanowskiego 26/3, 11-042 Jonkowo oferta odrzucona oferta odrzucona
2. "BUD-INŻ" Sp. z o.o., ul. Łódzka 4/8, 95-100 Zgierz 44,17 pkt 44,17 pkt
3. Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Zagospodarowania Terenów Zielonych "BUDROX" Sp. z o.o., ul. Płocka 44A, 09-500 Gostynin oferta odrzucona oferta odrzucona
4. Firma Usługowo-Handlowa "SIMER", Remiś Przemysław, ul. K.I. Gałczyńskiego 18/1 lok. 14, 09-400 Płock 71,56 pkt 71,56 pkt
5. PETRO WodKan Sp. z o.o., ul. Chemików 7, 09-411 Płock 45,40 pkt 45,40 pkt
6. PEKUM Spółka akcyjna, ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin oferta odrzucona oferta odrzucona
7. HYDROPOL Sp. z o.o., ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin oferta odrzucona oferta odrzucona
8. Wykonawstwo Robót Wodno-Sanitarnych "BANGO" Spółka jawna Sławomir Goszczycki, Zdzisław Banaszczak, Wojciech Nowicki, Brochocinek 11, 09-410 Płock oferta odrzucona oferta odrzucona
9. Zakład Usługowy "WOD-BUD" Zdzisław Kliński, Nasiegniewo 62A, 87-811 Fabianki oferta odrzucona oferta odrzucona
10. Zakład Usług Technicznych Budownictwa, Osiecki Andrzej, ul. Płocka 59A/5, 09-200 Sierpc 100 pkt 100 pkt
11. Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "WASKOP" Elżbieta Wasek, ul. Walecznych 9a lok. 14, 09-409 Płock 58,13 pkt 58,13 pkt

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starabiala.pl, www.bip.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Stara Biała - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej: z rur PE Φ63 dł. 30,5 mb, z rur PE Φ90 dł. 135 mb, z rur PE Φ110 dł. 835,7 mb, z rur PE Φ160 dł. 110 mb, z rur PE Φ180 dł. 2067,90 mb oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC Φ200 dł. 374,00 mb i z rur kamionkowych Φ200 dł. 845,80 mb. Odcinki sieci wodociągowej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: > Brwilno: * dz. nr ewid. 48/15 - z rur Φ90PE długości 60 mb; * dz. nr ewid. 66/37 - z rur Φ160PE długości 110 mb, z rur Φ90PE długości 65 mb; * dz. nr ewid. 61/9, 63/15 - z rur Φ110PE długości 163,50 mb; > Maszewo Duże: * dz. nr ewid.100/2, 89/2, 89/7 - z rur Φ110 PE długości 208 mb, z rur Φ63 długości 30,5 mb; > Nowa Biała: * dz. nr ewid. 67/4, 66/2, 65/2, 64/4 - z rur Φ180PE długości 223 mb, z rur Φ110 PE długości 74 mb; * dz. nr ewid. 24/7, 24/14, 160/1, 160/2, 166/244, 24/3, 180/243, 24/2, 165/242, 24/6, 68, 28/7, 29/4, 29/5, 28/2, 28/12, 28/13, 28/10, 28/11, 64/3, 64/4 - z rur Φ180 PE długości 1844,90 mb; > Nowe Proboszczewice: * dz. nr ewid. 594/1, 600/17, 600/1, 600/23, 600/31, 600/33 - z rur Φ110 PE długości 385,70 mb, z rur Φ90 PE długości 10 mb; wymiana rur z Φ90PVC na Φ110 PE długości 4,5 mb; Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej do wykonania w poszczególnych miejscowościach są następujące: > Brwilno: * dz. nr ewid. 66/37 - z rur kamionkowych Φ200 długości 75 mb; > Nowa Biała: * dz. nr ewid. 13/3, 14/3, 14/4, 15/1, 15/2, 15/3, 68, 34/3, 34/7, 33/4, 16/1, 33/7, 32/4, 32/8, 32/7, 32/10 - z rur Φ 200PVC długości 273 mb + 101 mb; > Maszewo Duże i Nowa Biała: * działki nr ewid. 221/42, 220/2, 219/2, 219/4, 219/6, 219/5, 226 w miejscowości Maszewo Duże oraz 67/9, 67/1, 67/2, 67/8, 67/4 w miejscowości Nowa Biała - z rur kamionkowych Φ200 długości 606 mb; > Nowe Proboszczewice: * dz. nr ewid. 1/9, 2/11, 2/6, 2/5, 2/9, 3/1 - z rur kamionkowych Φ200 długości 164,80 mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2012.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS Biała 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 12.06.2012 r. do godz. 09.00.
III.2) Zaliczki
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie przez Wykonawcę wykonania robót porównywalnych do przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi udokumentować wybudowanie sieci wodociągowej o wartości, co najmniej 400 000, 00 zł (w jednym lub kilku odcinkach) i sieci kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 400 000, 00 zł (w jednym lub kilku odcinkach)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować: 1 koparką o pojemności łyżki min. 0,6 m3, 2 samochodami samowyładowczymi oraz zestawem igłofiltrów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności sanitarnej, a także co najmniej 5 pracownikami wykwalifikowanymi (2 monterów instalacji sanitarnych, 1 operator koparki, 2 kierowców samochodu ciężarowego)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  2. wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. 2. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron c) Zmian zakresu przedmiotu umowy wynikających ze zmniejszenia lub zwiększenia (roboty dodatkowe) zakresu robót ujętych w przedmiarze robót, których nie udało się przewidzieć lub robót dodatkowych, których wykonanie okazało się konieczne dla prawidłowego wykonania zamówienia - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie projektu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 maja 2012 r. Numer ogłoszenia: 170512 - 2012.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  1. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w miejscowości Brwilno dz. nr 48/15
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w miejscowości Brwilno dz. nr 66/37
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w miejscowości Brwilno dz. nr 61/9, 63/15
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w miejscowości Maszewo Duże dz. nr 100/2, 89/2, 89/7
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w miejscowości Nowa Biała dz. nr 67/4, 66/2, 65/2, 64/4
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w miejscowości Nowa Biała
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć wodociągowa w miejscowości Nowe Proboszczewice dz. nr 594/1, 600/17, 600/1, 600/23, 600/31, 600/33
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brwilno dz. nr 66/37
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć kanalizacji sanitarnej - zmiana i nowa trasa kanalizacji - w miejscowości Nowa Biała
  2. Projekt budowlany - sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Biała (od S10 do S14)
  3. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Maszewo Duże oraz Nowa Biała
  2. Przedmiar robót
  1. Projekt budowlany - sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Proboszczewice dz. nr 1/9, 2/11, 2/6, 2/5, 2/9, 3/1
  2. Przedmiar robót
  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 29.05.2012 r.
  2. Odpowiedź na zapytania z dnia 01.06.2012 r.

Załączniki

Powiadom znajomego