W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa przedszkola w Nowych Proboszczewicach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.9.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123703 - 2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola w Nowych Proboszczewicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu (plac zabaw, droga wewnętrzna, zjazd, miejsca parkingowe) na działkach o nr ewid. 120/2, 130/2 w miejscowości Nowe Proboszczewice, gm. Stara Biała. Inwestycje będzie realizowana na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę - Decyzja nr 408/2013 z dnia 14.05.2013 r.. Przedszkole przeznaczone jest dla około 120 dzieci podzielonych na 6 grup. Budynek zawierać będzie zaplecze socjalne i biurowe oraz zespół kuchni, która wytwarzać będzie posiłki na potrzeby przedszkola oraz dostarczać w formie cateringu dla innych jednostek oświatowych gminy. W budynku znajdować się będzie również biblioteka publiczna, która będzie dostępna poprzez osobne wejście. Budynek przedszkola zaprojektowano na rzucie litery L. Budynek usytuowany jest równolegle do ulicy Floriańskiej (dz. nr ewid. 130/2). Od strony frontowej wydzielona została droga dojazdowa oraz 6 miejsc postojowych, w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. Od strony południowo-zachodniej zlokalizowany został plac zabaw dla dzieci przedszkolnych. Dla placu zabaw przewidziano zabawki o konstrukcji ze stali nierdzewnej. Budynek przedszkola jest budynkiem dwu kondygnacyjnym. Podpiwniczony pod częścią południową budynku. Piwnica mieści kotłownię olejową z magazynem na olej. Obiekt jest parterowy w części mieszczącej kuchnię z zapleczem kuchennym i piętrowy w części mieszczącej przedszkole wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym o niewielkim spadku na dźwigarach drewnianych prefabrykowanych pokrytym szarą powlekaną blachą na rąbek stojący. Dane techniczne budynku przedszkola: Powierzchnia zabudowy budynku - 816,12 m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 1240,25 m2 Wysokość budynku maksymalna: 8,50 m Kubatura - 5587 m3 Obiekt wyposażony będzie między innymi w: instalację wody zimnej, ciepłej i cyrkulację; instalację wody hydrantowej, instalację kanalizacji sanitarnej i kanalizacji technologicznej (dla potrzeb kuchni wraz z zapleczem); instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego; instalację kotłowni olejowej; instalację solarną; wentylację mechaniczno-nawiewną kuchni z zapleczem; instalację oświetlenia ogólnego, awaryjnego w tym bezpieczeństwa i ewakuacyjnego; instalację gniazd wtykowych, instalację odgromową i uziemiającą, instalację niskoprądową; oddymienie klatek schodowych. Zamówienie obejmuje również budowę ogrodzenia działki nr ewid. 120/2. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1, 45.11.27.23-9, 45.23.32.52-0, 45.34.20.00-6.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 21.08.2013.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 8.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Rzeszotarski Dariusz PHU BUDOMEX, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3838721,72 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 3198000,00
  2. Oferta z najniższą ceną: 3198000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4182000,00
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22 sierpnia 2013 r. Numer ogłoszenia: 339838 - 2013.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn.: „Budowa przedszkola w Nowych Proboszczewicach” została wybrana najkorzystniejsza oferta.

Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena – 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez firmę:

Rzeszotarski Dariusz PHU „BUDOMEX”
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc


Cena oferty brutto: 3 198 000,00 zł
(słownie: trzy miliony sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100)

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena
(cena - 100%)
łącznie
1. SKANSKA Spółka Akcyjna ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa 76,47 76,47
2. PRZYBYLSKI Spółka Jawna ul. Barska 47, 87-800 Włocławek 81,51 81,51
3. Rzeszotarski Dariusz PHU „BUDOMEX” ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc 100 100
4. Spółka Budowlano-Usługowa BUDEX Lutomirski i wspólnicy Spółka Jawna ul. Budowlana 3, 87-600 Lipno 87,68 87,68
5. „Zakład Usługowo-Handlowy BUDOPRYM J. Trojanowski i M. Woźnicka, Spółka Jawna w Płocku” ul. Misjonarska 7, 09-402 Płock 77,64 77,64
6. Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Zagospodarowania Terenów Zielonych „BUDROX” Spółka z o.o., Ul. Płocka 44a, 09-500 Gostynin 88,53 88,53
7. Przedsiębiorstwo Budowlane „ELMIR” Przemysław Niewiadomski ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock 78,06 78,06
8. ROSA-BUD Spółka Akcyjna ul. Gazowa 5/7, 26-600 Radom 77,97 77,97

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 123703 - 2013 data 25.06.2013 r.


Sekcja I: Zamawiający

Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 024 3668710, fax. 024 3656165.

Sekcja II: Zmiany w ogłoszeniu

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
W ogłoszeniu jest: Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 15.07.2013 r. do godz. 9.00.
W ogłoszeniu powinno być: Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 24.07.2013 r. do godz. 10.00.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
W ogłoszeniu jest: Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę obiektu użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia.
W ogłoszeniu powinno być: Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie lub budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 15.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
W ogłoszeniu powinno być: 24.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9 lipca 2013 r. Numer ogłoszenia: 267354 - 2013.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola w Nowych Proboszczewicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu (plac zabaw, droga wewnętrzna, zjazd, miejsca parkingowe) na działkach o nr ewid. 120/2, 130/2 w miejscowości Nowe Proboszczewice, gm. Stara Biała. Inwestycje będzie realizowana na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę - Decyzja nr 408/2013 z dnia 14.05.2013 r.. Przedszkole przeznaczone jest dla około 120 dzieci podzielonych na 6 grup. Budynek zawierać będzie zaplecze socjalne i biurowe oraz zespół kuchni, która wytwarzać będzie posiłki na potrzeby przedszkola oraz dostarczać w formie cateringu dla innych jednostek oświatowych gminy. W budynku znajdować się będzie również biblioteka publiczna, która będzie dostępna poprzez osobne wejście. Budynek przedszkola zaprojektowano na rzucie litery L. Budynek usytuowany jest równolegle do ulicy Floriańskiej (dz. nr ewid. 130/2). Od strony frontowej wydzielona została droga dojazdowa oraz 6 miejsc postojowych, w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. Od strony południowo-zachodniej zlokalizowany został plac zabaw dla dzieci przedszkolnych. Dla placu zabaw przewidziano zabawki o konstrukcji ze stali nierdzewnej. Budynek przedszkola jest budynkiem dwu kondygnacyjnym. Podpiwniczony pod częścią południową budynku. Piwnica mieści kotłownię olejową z magazynem na olej. Obiekt jest parterowy w części mieszczącej kuchnię z zapleczem kuchennym i piętrowy w części mieszczącej przedszkole wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym o niewielkim spadku na dźwigarach drewnianych prefabrykowanych pokrytym szarą powlekaną blachą na rąbek stojący. Dane techniczne budynku przedszkola: Powierzchnia zabudowy budynku - 816,12 m2 Powierzchnia użytkowa budynku - 1240,25 m2 Wysokość budynku maksymalna: 8,50 m Kubatura - 5587 m3 Obiekt wyposażony będzie między innymi w: instalację wody zimnej, ciepłej i cyrkulację; instalację wody hydrantowej, instalację kanalizacji sanitarnej i kanalizacji technologicznej (dla potrzeb kuchni wraz z zapleczem); instalację centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego; instalację kotłowni olejowej; instalację solarną; wentylację mechaniczno-nawiewną kuchni z zapleczem; instalację oświetlenia ogólnego, awaryjnego w tym bezpieczeństwa i ewakuacyjnego; instalację gniazd wtykowych, instalację odgromową i uziemiającą, instalację niskoprądową; oddymienie klatek schodowych. Zamówienie obejmuje również budowę ogrodzenia działki nr ewid. 120/2. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1, 45.11.27.23-9, 45.23.32.52-0, 45.34.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 100000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 15.07.2013 r. do godz. 9.00.
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę obiektu użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej minimum 1000 m2 wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót w specjalności sanitarnej oraz kierownika robót w specjalności elektrycznej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 ppkt a) w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z przebudową linii napowietrznej SN i NN, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych bądź organizacyjnych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25 czerwca 2013 r. Numer ogłoszenia: 123703 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Projekty budowlane

  1. Projekt budowlany - Branża architektoniczna
  2. Projekt budowlany - branża architektoniczna - rysunki wykonawcze
  3. Projekt budowlany - Branża konstrukcyjna
  4. Projekt budowlany - Branża elektryczna
  5. Projekt budowlany - branża sanitarna - wewn. inst. wod-kan
  6. Projekt budowlany - branża sanitarna - wewn. inst. c.o. c.t. i kotłownia
  7. Projekt budowlany - branża sanitarna - wentylacja mechaniczna
  8. Projekt budowlany - branża sanitarna - przyłącza wod-kan
  9. Projekt budowlany - branza teletechniczna
  10. Projekt budowlany - branża drogowa

Specyfikacje techniczne

  1. STWiORB - branża budowlana
  2. STWiORB - branża elektryczna
  3. STWiORB - branża sanitarna - wew. instalacja c.o., c.t. i kotłowni olejowej
  4. STWiORB - branża sanitarana - wew. instalacja wentylacji mechanicznej
  5. STWiORB - branża sanitarna - wew. instalacja wody i kanalizacji sanitarnej
  6. STWiORB - branża sanitarna - przyłącza wody, kanlaizacji sanitarnej i deszczowej
  7. STWiORB - branża teletechniczna
  8. STWiORB - branża drogowa

Przedmiary robót

  1. Branża budowlana
  2. Branża elektryczna
  3. Branża sanitarana - instalacje wewnętrzne
  4. Branża sanitarna - wentylacja
  5. Branża sanitarna - instalacje sanitarne i przyłącza
  6. Branża teletechniczna
  7. Branża drogowa
  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 01.07.2013 r. oraz zmiana SIWZ.
    1. Przedmiar robót - Branża elektryczna
    2. Zestawienie obudów grzejników
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 02.07.2013 r. oraz zmiany w SIWZ
    1. Załącznik nr 1 do Odpowiedzi na zapytanie nr 1 z dnia 02.07.2013 r.
    2. Załącznik nr 2 do Odpowiedzi na zapytanie nr 1 z dnia 02.07.2013 r.
    3. Załącznik nr 3 do Odpowiedzi na zapytanie nr 1 z dnia 02.07.2013 r.
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 03.07.2013 r.
    1. Załącznik nr 1 do Odpowiedzi na zapytanie nr 1 z dnia 03.07.2013 r.
    2. Załącznik nr 2 do Odpowiedzi na zapytanie nr 1 z dnia 03.07.2013 r.
    3. Decyzja nr 408/2013 z dnia 14.05.2013 r.
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 2 z dnia 03.07.2013 r.
    1. Załącznik nr 1 do Odpowiedzi na zapytanie nr 2 z dnia 03.07.2013 r.
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 04.07.2013 r.
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 05.07.2013 r.
  2. Odpowiedź na zapytanie nr 2 z dnia 05.07.2013 r. oraz na zapytanie nr 3 z dnia 05.07.2013 r.
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 08.07.2013 r., nr 2 z dnia 08.07.2013 r., nr 3 z dnia 08.07.2013 r. oraz nr 4 z dnia 08.07.2013 r.
    1. Załącznik nr 1 do Odpowiedzi na zapytanie nr 4 z dnia 08.07.2013 r.
  1. Odpowiedź na zapytanie nr 1 z dnia 11.07.2013 r. oraz na zapytanie nr 1 z dnia 15.07.2013 r.

Załączniki

Powiadom znajomego