W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt


Wójt Gminy Stara Biała

Sławomir Wawrzyński

Urząd Gminy Stara Biała

ul. Jana Kazimierza 1
09-411 Biała


tel.: +48 (24) 366 87 10
fax: +48 (24) 365 61 65


Strona internetowa: www.starabiala.pl

email: gmina@starabiala.pl

Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa dróg gminnych nr 291311W i 291317W na terenie gminy Stara Biała
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IR.ZP.271.6.2013
Zamawiający Gmina Stara Biała
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Podpisano umowę z wykonawcą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124228 - 2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.


Sekcja I: Zamawiający
I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych nr 291311W i 291317W na terenie gminy Stara Biała.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych o długości 6824 mb i szer. od 5 do 6 m o nawierzchni bitumicznej, ścieżki rowerowej oraz chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, kanalizacji deszczowej o dł. ok 0,5 km oraz przebudowa i zabezpieczenie istniejącej linii telefonicznej w miejscowościach Brwilno, Mańkowo, Maszewo Duże, Wyszyna, Ulaszewo, Luwikowo, Kobierniki. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projekty stałej organizacji ruchu stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.31.62-2.

Sekcja III: Procedura

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony.
III.2) Informacje administracyjne
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie inwestycji w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

Sekcja IV: Udzielenie zamówienia

IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.05.2013.
IV.2) Liczba otrzymanych ofert: 7.
IV.3) Liczba odrzuconych ofert: 0.
IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8072748,47 PLN.
IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną:
  1. Cena wybranej oferty: 6989570,42
  2. Oferta z najniższą ceną: 6989570,42 / Oferta z najwyższą ceną: 11287587,00
  3. Waluta: PLN.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21 maja 2013 r. Numer ogłoszenia: 197984 - 2013.


OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 ze zmianami) Wójt Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pow. płocki zawiadamia, że w wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie pn. "Budowa dróg gminnych nr 291311W i 291317W na terenie gminy Stara Biała". Jedynym kryterium oceny ofert była cena (cena - 100%).

Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 5 złożoną przez firmę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 8
87-600 Lipno


Cena oferty brutto: 6 989 570,42 złotych
(słownie: sześć milionów dziewięćset osiemdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt złotych 42/100).

Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest ofertą o najniższej cenie.

W przetargu oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Lp. Wykonawca Punktacja
w kryterium cena łącznie
1. Strabag Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków 78,12 pkt 78,12 pkt
2. Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Budowlanych "MIPA" Leon Stankiewicz ul. Ciołkowskiego 24, 15-545 Białystok 61,92 pkt 61,92 pkt
3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A. ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin 75,58 pkt 75,58 pkt
4. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Kard. St. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno 70,89 pkt 70,89 pkt
5. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno 100,00 pkt 100,00 pkt
6. Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe "WAPNOPOL" Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck 96,26 pkt 96,26 pkt
7. DARBUD Dariusz Jarzyński Nowa Biała 25, 09-411 Biała 89,38 pkt 89,38 pkt

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124228 - 2013 data 28.03.2013 r.


Sekcja I: Zamawiający

Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 3668710, fax. 24 3656165.

Sekcja II: Zmiany w ogłoszeniu

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
W ogłoszeniu jest: Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 16.04.2013 r. do godz. 09.00.
W ogłoszeniu powinno być: Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 19.04.2013 r. do godz. 09.00.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
W ogłoszeniu jest: Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 5 km wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia.
W ogłoszeniu powinno być: Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 3 km wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 16.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
W ogłoszeniu powinno być: 19.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.04.2013. Numer ogłoszenia: 131942 - 2013.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Sekcja I: Zamawiający

I.1) Nazwa i adres: Gmina Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, woj. mazowieckie, tel. 24 366-87-10, faks 24 365-61-65.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
I.2) Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych nr 291311W i 291317W na terenie gminy Stara Biała.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych o długości 6824 mb i szer. od 5 do 6 m o nawierzchni bitumicznej, ścieżki rowerowej oraz chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, kanalizacji deszczowej o dł. ok 0,5 km oraz przebudowa i zabezpieczenie istniejącej linii telefonicznej w miejscowościach Brwilno, Mańkowo, Maszewo Duże, Wyszyna, Ulaszewo, Luwikowo, Kobierniki. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania robót określają: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz projekty stałej organizacji ruchu stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.31.62-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Wadium:
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 150000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: BS w Starej Białej 03 9038 0004 0000 0013 2000 0040. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu uważa się uznanie rachunku bankowego zamawiającego do dnia 16.04.2013 r. do godz. 09.00
III.2) Zaliczki
III.3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie wskazanie co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 5 km wraz z załączeniem dowodów, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) dotyczących tej roboty z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 rozporządzenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie dysponowanie: układarką mas bitumicznych, walcem drogowym, koparką, samochodem ciężarowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia obowiązków: kierownika budowy w specjalności drogowej oraz kierownika robót w specjalności sanitarnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uznane zostanie posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy dołączyć potwierdzenie, że polisa jest opłacona)
III.4) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) Inne dokumenty
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. w przypadku, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz przedstawienie dokumentu w trybie § 1 ust. 6 pkt 2 ppkt a) w/w rozporządzenia

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) Kryteria oceny ofert
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) Zmiana umowy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron. Dopuszczalne jest dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) Zmiany technologii wykonawstwa lub materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach wystąpienia: - warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac bądź powodujących spadek ich jakości, - uwarunkowań formalno-prawnych odnoszących się przede wszystkim do: zmian dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa z przyczyn niezależnych od obu stron, - trudności związanych z zajęciem terenów stanowiących własność innych podmiotów, - uwarunkowań wynikających z nieprzewidzianych utrudnień technicznych związanych z realizacją zadania. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę
IV.4) Informacje administracyjne
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starabiala.pl, www.starabiala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stara Biała, ul. Jana Kazimierza 1, 09-411 Biała, kancelaria Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie inwestycji w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 marca 2013 r. Numer ogłoszenia: 124228 - 2013.


Pliki do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Droga Brwilno

  1. Projekt budowlany - branża drogowa
  2. Projekt zagodpodarowania terenu
  3. Projekt budowlano-wykonawczy - kanalizacja deszczowa
  4. Projekt budowlano wykonawczy - branża telefoniczna
  5. Szczegółowa specyfikacja techniczna (plik 1 z 2)
  6. Szczegółowa specyfikacja techniczna (plik 2 z 2)
  7. Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia

Droga Brwilno-Ulaszewo

  1. Decyzja o zezwaleniu na realizację inwestycji drogowej
  2. Projekt budowlany - branża drogowa (plik 1 z 2)
  3. Projekt budowlany - branża drogowa (plik 2 z 2)
  4. Projekt budowlany - budowa skrzyżowania
  5. Projekt budowlano-wykonawczy - branża telekomunikacyjna
  6. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża drogowa
  7. Specyfilacja techniczna-branża teletechniczna

Droga Ulaszewo-Kobierniki

  1. Decyzja o zezwaleniu na realizację inwestycji drogowej
  2. Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa (plik 1 z 2)
  3. Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa (plik 2 z 2)
  4. Projekt budowlano-wykonawczy - branża telekomunikacyjna
  5. Szczegółowa specyfikacja techniczna - branża drogowa
  6. Szcegółowa specyfikacja techniczna - branża telekomunikacyjna

Stałe organizacje ruchu

  1. Stała organizacja ruchu droga Brwilno
  2. Stała organizacja ruchu droga Brwilno-Ulaszewo
  3. Stała organizacja ruchu droga Ulaszewo-Kobierniki

Przedmiary robót

  1. Przedmiar robót - droga Brwilno
  2. Przedmiar robót - droga Brwilno-Maszewo Duże-Ulaszewo-Kobierniki
  3. Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa
  4. Przedmiar robót - teletechnika Brwilno
  5. Przedmiar robót - teletechnika Brwilno-Ulaszewo
  6. Przedmiar robót - teletechnika Ulaszewo-Kobierniki
  1. Odpowiedź na zapytanie z dnia 02.04.2013 r.
  2. Odpowiedź na zapytanie z dnia 04.04.2013 r.
  3. Odpowiedź na zapytanie z dnia 05.04.2013 r.
  4. Odpowiedź na zapytanie z dnia 11.04.2013 r.
    1. Załącznik nr 8 do SIWZ
    2. SST droga Brwilno
    3. SST droga Brwilno-Ulaszewo
    4. SST droga Ulaszewo-Brwilno
    5. SST kanalizacja deszczowa Brwilno
    6. Projekt stałej organizacji ruchu - skrzyżowanie z drogą powiatową
  5. Odpowiedź na zapytanie z dnia 12.04.2013 r.
  6. Odpowiedź na zapytanie z dnia 15.04.2013 r.

Załączniki

Powiadom znajomego